کاهش آسیب‌های اجتماعی با رشد تربیت‌بدنی موثر است

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: معتقد هستیم که رشد تربیت‌بدنی به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک شایانی خواهد کرد و سلامتی روان و جسم دانش‌آموزان را تضمین می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید علی مدینه، اظهار کرد: از مناطق و نواحی آموزش و پرورش انتظار می‌رود که منابع داخلی خود را بیشتر به میدان بیاورند و از ظرفیت نهادهای بیرونی نظیر شورای اسلامی شهر، شهرداری و فرمانداری در گسترش فضاهای ورزشی استفاده کنند.

وی ورزش را زمینه‌ساز راستی و درستی دانست و افزود: معتقد هستیم که رشد تربیت‌بدنی به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک شایانی خواهد کرد و سلامتی روان و جسم دانش‌آموزان را تضمین می‌کند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزایش درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش را از ثمرات جانبی گسترش فضاهای ورزشی دانست و گفت: تلاش برای جذب و تأمین اعتبارات مورد نیاز این فضاها موجب پوشش دانش‌آموزان و رشد و ارتقای مجموعه‌های آموزشی خواهد شد.

وی درباره رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: به‌رغم همه چالش‌ها، فراز و فرودها پس از گذشت ۱۱ سال به همت یک تیم جهادی این موضوع عملیاتی شد و رتبه یک به بسیاری از همکاران تعلق گرفت و مهم‌ترین گام استقرار نظام رتبه‌بندی معلمان بوده است.

مدینه صدور حکم رتبه‌های استحقاقی فرهنگیان را مرحله دوم این طرح دانست و افزود: این مرحله از طرح هم در پایان سال گذشته انجام شد و اکنون به گام سوم رسیدگی به اعتراضات رسیده‌ایم که مرحله بسیار مهمی است.

وی با اشاره به لزوم رسیدگی صحیح و کامل به اعتراضات فرهنگیان گفت: تردیدی نیست که معلم ناراضی، دانش‌آموز ناراضی پرورش می‌دهد و چنین مسئله‌ای شایسته نظام اسلامی نیست.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: اعتراض به رتبه استحقاقی نباید به محلی برای تلخ‌کامی فرهنگیان تبدیل شود و خط قرمز ما نبود آرامش معلم در کلاس درس است.

کد خبر 653261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.