تراکتوری‌ها قبل از جدال حساس برابر سپاهان به تماشای دیداری از لیگ دسته‌۲ نشستند +عکس

بازیکنان و اعضای کادرفنی تراکتور که اردوی شب قبل از بازی را در بنیان‌دیزل سپری کردند، بازی مس سونگون و ویستا تهران در لیگ دسته‌دوم را از نزدیک نظاره‌گر بودند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان امروز _جمعه هجدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ در حساس‌ترین بازی هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام (سهند) تبریز برابر هم رویارویی خواهند کرد.

این دیدار یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل هم به‌شمار می‌رود و می‌تواند تا حد زیادی تکلیف قهرمان فصل بیست‌ودوم لیگ برتر را مشخص کند؛ قرمزهای پرشور تبریزی در بازی رفت مقابل سپاهان متحمل شکست سنگین چهار بر دو شدند و قطعاً به‌دنبال جبران نیز خواهند بود.

تراکتور در فصل جاری موفق شد با پاکو خمز استقلال را در خانه‌اش با نتیجه دو بر صفر شکست دهد اما در برابر پرسپولیس به‌شکلی کاملاً تراژیک با دریافت گل در ثانیه‌های پایانی سه بر دو بازی را واگذار کرد و به‌دنبال این است تا یقه سومین مدعی قهرمانی را در خانه بگیرد.

گفتنی است در آستانه این دیدار، بازیکنان و اعضای کادرفنی تراکتور تبریز که اردوی شب قبل از بازی را در بنیان‌دیزل سپری کردند، بازی دو تیم مس سونگون و ویستا تهران در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته‌دوم باشگاه‌های کشور را از نزدیک نظاره‌گر بودند.

تراکتوری‌ها قبل از جدال حساس برابر سپاهان به تماشای دیداری از لیگ دسته‌۲ نشستند +عکس

کد خبر 652936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.