برپایی آخرین جلسه تمرینی گل‌گهر در ورزشگاه خانگی ذوب‌آهن

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که ظهر امروز به اصفهان رسید آخرین جلسه تمرینی‌ خود را ساعت ۱۶:۰۰ امروز در ورزشگاه خانگی ذوب‌آهن برپا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان فردا _جمعه هجدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور (فصل بیست‌ودوم) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برابر همدیگر دیداری حساس و تعیین‌کننده را برگزار خواهند کرد.

کاروان تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان ظهر امروز با پرواز اختصاصی به اصفهان رسید و پس از استراحت و حضور سعید الهویی سرمربی این تیم در کنفرانس‌خبری پیش از بازی، ساعت ۱۶:۰۰ تمرین خود را در ورزشگاه ملت (زمین تمرین اختصاصی ذوب‌آهن) آغاز کرد تا در آستانه مصاف با سبزپوشان اصفهانی آخرین نوبت تمرین خود را به‌انجام برساند.

گل‌گهر سیرجان در شرایطی فردا به‌مصاف ذوب‌آهن خواهد رفت که نوید عاشوری و اریک بایناما را به‌علت محرومیت و مهدی تیکدری، علیرضا علیزاده به‌همراه مرتضی تبریزی را به‌دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و با تعداد نفرات کمتری باید چالش سختی مقابل ذوب‌آهن تجربه کند، چرا که از سمت دیگر برای ماندن در کورس سهمیه به پیروزی در بازی فردا نیاز مبرمی دارد.

کد خبر 652828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.