خشک‌کن لباس هوشمند شیائومی MIJIA Smart Clothes Dryer 1S چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که خشک‌کن لباس هوشمند شیائومی MIJIA Smart Clothes Dryer 1S دارای طراحی یکپارچه با میله‌های خشک‌کن از جنس آلیاژ آلومینیوم است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، خشک‌کن لباس هوشمند شیائومی MIJIA Smart Clothes Dryer 1S دارای بدنه بسیار نازک است که امکان نصب به صورت مخفی را فراهم می‌کند، این محصول دارای یک میله خشک‌کن جمع‌شونده است که می‌تواند به صورت کامل داخل سقف پنهان شود. ضخامت این میله خشک‌کن فقط ۹.۹ سانتی‌متر بوده که تقریباً ۳۰ درصد نازک‌تر از نسل قبلی خود است.

خشک‌کن لباس هوشمند شیائومی MIJIA Smart Clothes Dryer 1S دارای طراحی یکپارچه با میله‌های خشک‌کن از جنس آلیاژ آلومینیوم با ۴۹ رشته سیم طناب فولادی SUS304 است که می‌تواند تا ۳۵ کیلوگرم بار را تحمل کند. طول این میله خشک‌کن قابل تنظیم است. خشک‌کن جدید شیائومی دارای نور LED 20 واتی است و از بلندگوهای Xiaoai، برنامه Mijia و کنترل از راه دور پشتیبانی می‌کند.

خشک‌کن لباس هوشمند شیائومی MIJIA Smart Clothes Dryer 1S به یک موتور DC با صدای نرم مجهز شده که در مقایسه با موتور AC نسل قبلی، ۵۰ درصد در مصرف برق صرفه‌جویی می‌کند. درحال‌حاضر این محصول با قیمت ۱۳۰ دلار در بازار چین موجود است.

کد خبر 652474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.