جای یک گل در نقش‌جهان خالی ماند + عکس

شوت‌های مدافع سپاهان، برابر صنعت نفت با بدشانسی به گل تبدیل نشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، تیم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان میزبان صنعت نفت آبادان بود و در نهایت موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد برزیلی‌های آبادان عبور کند.

شاگردان مورایس در این تقابل حساس، نمایش خوبی از خود ارائه دادند و با در اختیار داشتن مالکیت توپ و میدان برنامه‌های متفاوتی برای باز کردن دروازه شاگردان ویسی پیاده کردند و در دقیقه ۴۰ بازی با یک گل جنجالی موفق شدند سه امتیاز این رقابت را در اصفهان نگه دارند.

اگرچه بازیکنان طلایی‌پوش در حضور هواداران این تیم عملکرد خوبی از خود به جا گذاشتند اما بدون تردید یکی از بدشانس‌ترین افراد حاضر در ورزشگاه نقش‌جهان، امید نورافکن، بازیکن ریزنقش طلایی‌پوشان بود، چراکه وی در چند صحنه فرصت گلزنی داشت اما تیرک دروازه مانع موفقیت مدافع سپاهان شد.

نورافکن برابر صنعت آبادان با شوت‌های سنگین خود سعی در باز کردن دروازه فرزین گروسیان داشت، اما در یک صحنه برخورد توپ وی با تیرک دروازه اجازه گلزنی به نورافکن را نداد و در چند صحنه دیگر توپ‌های این بازیکن با اختلاف اندک و چاشنی بدشانسی از کنار دروازه بیرون رفت‌.

در واقع می‌توان گفت نام امید نورافکن در شبی که لیاقت داشت، در بین گلزنان سپاهان قرار نگرفت تا به این ترتیب جای یک گل توسط وی در ورزشگاه نقش‌جهان خالی بماند.

جای یک گل در نقش جهان خالی ماند! + عکس

کد خبر 651568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.