تخصیص ۹۲ تن قیر رایگان به شهرداری در سال ۱۴۰۱

شهردار محمدآباد از تخصیص ۹۲ تن قیر رایگان به شهرداری در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: سال گذشته پروژه آسفالت‌ریزی در خیابان معراج به مساحت ۱۰ هزار مترمربع انجام و محوطه بازار روز، خیابان آموزش و پرورش و شهرک شهید چمران ضمن کانیوگذاری و اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی، آسفالت‌ریزی شد.

محمد اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه دیوارکشی ساختمان آتش‌نشانی با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان در دست اجرا است، اظهار کرد: عملیات احداث پارک کوهستانی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع از اسفندماه سال ۱۴۰۰ آغاز شده و در حال حاضر با پیشرفت ۸۰ درصدی در دست اجرا است، سه دستگاه اسباب بازی کودکان، آلاچیق، دریاچه، آبشار مصنوعی و برکه نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به پروژه آزادسازی‌ها در سطح شهر محمدآباد افزود: آزادسازی یک واحد مسکونی و چهار باب مغازه در خیابان آیت‌الله فقیهی به مساحت ۵۰۰ مترمربع، آزادسازی در خیابان جهاد به مساحت ۲۰۰ مترمربع و آزادسازی ۸۰۰ مترمربع زمین به منظور احداث پارک کودک در یکی از محلات قدیم شهر انجام شده است، در مجموع سال گذشته ۱۵۰۰ مترمربع آزادسازی در سطح شهر اجرایی شده است.

شهردار محمدآباد با اشاره به تخصیص ۹۲ تن قیر رایگان به شهرداری در سال ۱۴۰۱، خاطرنشان کرد: سال گذشته پروژه آسفالت‌ریزی در خیابان معراج به مساحت ۱۰ هزار مترمربع انجام و محوطه بازار روز، خیابان آموزش و پرورش و شهرک شهید چمران ضمن کانیوگذاری و اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی، آسفالت‌ریزی شد.

اسماعیل‌زاده با بیان اینکه سال ۱۴۰۲ پروژه پیاده‌راه‌سازی خیابان ۲۲ بهمن شرقی و آیت‌الله میر جهانی اجرا شد، گفت: شهرداری در راستای کسب درآمد پایدار، فاز دوم ساماندهی ارگ بوم‌گردی را اجرا کرد، این ارگ پس از بازسازی، زیباسازی، احداث سرویس بهداشتی و نصب تجهیزات گرمایشی و سرمایشی به بخش خصوصی اجاره داده شد.

وی افزود: با توجه به بافت قدیمی و کارآمد شهر دیدگاه مدیریت شهری سرمایه‌گذاری در این حوزه است تا به کسب درآمد پایدار کمک شود.

به گزارش ایمنا، محمدآباد در بخش مرکزی شهرستان جرقویه استان اصفهان ایران است. این شهر در ۶۵ کیلومتری شهر اصفهان و در مسیر جاده شهرضا-ورزنه قرار دارد.

کد خبر 651502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.