دشمن با هدف انهدام نظام خانواده در جمهوری اسلامی بدحجابی را ترویج می‌کند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: دشمن با ترویج بدحجابی به دنبال انهدام نهاد مقدس خانواده در جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سیدسعید حسینی امروز -یازدهم بهمن‌ماه- در خطبه‌های سیاسی نماز جمعه کاشان با اشاره به نقشه‌های شوم دشمن علیه جمهوری اسلامی اظهار کرد: ترویج بدحجابی توسط دشمنان قسم خورده ما با هدف تضعیف و انهدام نهاد مقدس خانواده است.

وی با تشکر از مسئولین منطقه، سپاه و بسیج و آمران به معروف که با بصیرت خود این نقشه شوم دشمنان را نیز شناخته و با دادن هدایایی از قبیل مقنعه، روسری، کتاب و دل‌نوشته‌های امام زمانی (عج) گردشگران ضعیف‌الحجاب را ارشاد و یادآوری کردند، افزود: افراد انقلابی در هر حال با بینش و آگاهی به موقع خود پای نظام ایستاده و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان با اشاره به ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی ایران گفت: رأی مردم هوشیار این کشور به جمهوری اسلامی کنگره‌های رژیم ۲۵۰۰ ساله طاغوت را به هم ریخت و اندیشه دشمنان را سرنگون کرد.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: روز ۱۲ فروردین از بزرگ‌ترین اعیاد ملی مذهبی است و از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: تا قبل از انقلاب ایران دو نوع جمهوری غربی و سوسیالیستی وجود داشت که با رأی آگاهانه شما به جمهوری اسلامی که به معنای واقعی با مبانی قرآن و محمد و آل محمد (ص) شکل گرفته است انتخاب و به مردم در جهان شناخت داد.

امام جمعه کاشان با اشاره به این مطلب که اعضای جبهه ملی در محاسبات خود اشتباه کرده و می‌گفتند که مردم ایران می‌دانستند که رژیم طاغوت را نمی‌خواهند، اما نمی‌دانستند چه می‌خواهند، افزود: باید به آنها بگوییم که ملت ایران خوب می‌دانستند که جمهوری اسلامی بر مبنای دین مبین اسلام است و به آن رأی دادند.

وی با اشاره به تحریم‌های دشمنان گفت: امروز نیز دشمن با فشارهای خود در پی نابودی این نظام است که باز هم ناآگاهانه محاسبه و عمل می‌کند و از قدرت شما مردم خبر ندارد.

کد خبر 651447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    0 0
    سخت برخورد خواهد شد قوانین کشور را رعایت کنید