هزینه بیش از ۲ میلیارد تومانی منطقه ۵ اصفهان برای گل‌کاری ایام نوروز

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه پنج شهرداری اصفهان هزینه گل‌کاری استقبال از بهار این منطقه را دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: واحد فضای سبز گل‌کاری باغچه‌های سطح منطقه را با طراحی و نظم‌دهی گل‌های مقاوم و دائمی تا فصل پاییز اجرا کرده است.

به گزارش ایمنا، حسین کارگر اظهار کرد: بیش از ۲۷۰ المان نوروزی، فلاور باکس در منطقه پنج جانمایی و در راستای استقبال از نوروز و بهار ۱۴۰۲ نصب شده است، به‌طوری که در طراحی المان‌های نوروزی معیارهای زیباشناختی، انتقال معانی و مفاهیم فرهنگی منطبق بر هویت شهری و ماه مبارک رمضان مد نظر قرار گرفته است تا علاوه بر زیبایی بصری، شهروندان بتوانند لحظاتی خاطره‌انگیز را در شهر سپری کنند.

وی افزود: نصب المان‌هایی مانند تندیس درون در میدان شورا، المان نوری ماه مبارک رمضان، المان ماه و لاله، المان یا مقلب القلوب چهارراه توحید، المان فلزی نوری، المان سه سرو میدان آزادی، سفره هفت‌سین مقرنس میدان آزادی، سفره هفت‌سین و جام و شمع پارک کوهستانی صفه بخشی از این المان‌ها است.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه پنج شهرداری اصفهان تصریح کرد: در راستای استقبال از نوروز و بهار ۱۴۰۲ ساخت و نصب فاز اول المان‌های نورپردازی تونل نوری مسیر اصلی کوه‌پیمایی صفه راه‌اندازی شد تا گردشگران لحظاتی شاد و مفرح را همراه با خانواده و فرزندان در این فضا سپری کنند.

وی ادامه داد: در راستای توسعه زیبایی بصری و خاطره‌سازی برای شهروندان و مسافران نوروزی، این منطقه اقدام به نصب المان‌ها و فلاورباکس گل‌های نوروزی منطبق با دو بهار عید باستانی نوروز و ماه مبارک رمضان کرده است.

کارگر هزینه گل‌کاری استقبال از بهار این منطقه را دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: واحد فضای سبز گل‌کاری باغچه‌های سطح منطقه را با طراحی و نظم رنگ‌آمیزی گل‌ها با گونه مقاوم و دائمی تا فصل پاییز اجرا کرد که این اقدام باعث خلق مناظر زیبای در سطح منطقه شده است، همچنین در راستای استقبال از بهار ۱۴۰۲، ۱۹ هزار و ۵۰۰ گل شب‌بو در سطح منطقه کاشته شد.

هزینه بیش از ۲ میلیارد تومانی منطقه ۵ اصفهان برای گل‌کاری ایام نوروز

کد خبر 651182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.