موج جدید بارشی از فردا بعدازظهر فعال می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت: از فردا بعدازظهر موج جدید بارشی وارد استان شده و تا روز سه‌شنبه این سامانه فعال خواهد بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل هواشناسی کردستان، رحیم صدیقی اظهار کرد: با ورود سامانه ناپایدار جوی از فردا شنبه، بارش‌های رگباری و پراکنده در برخی از مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: برای بعد از ظهر فردا شنبه امکان بارش‌های رگباری و پراکنده در برخی از مناطق استان وجود دارد، به دنبال آن به تدریج از قبل از ظهر روز یکشنبه تا صبح سه‌شنبه شاهد فعالیت موجی بارشی در نیمه غربی کشور خواهیم بود که موجب ابری شدن آسمان، مه، وزش باد، در بعضی از ساعات رگبار باران به همراه رعد و برق، در برخی نقاط بارش تگرگ و در گردنه‌ها، ارتفاعات و مناطق سردتر استان امکان بارش برف، کولاک خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی کردستان تصریح کرد: انتظار داریم بارش‌ها از نظر مقدار برای روزهای یکشنبه و دوشنبه در مناطق غربی و برخی از نواحی شمالی، مرکزی و جنوبی استان قابل توجه‌تر باشد.

وی گفت: با توجه به ماهیت رگباری آن می‌تواند سبب آب‌گرفتگی موقت معابر شهری و روستایی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها شود.

کد خبر 649933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.