آماده‌سازی ۱۷ جایگاه CNG برای ایام نوروز در اصفهان

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با تاکید بر ضرورت توجه به نیاز استفاده‌کنندگان از تأسیسات شهری گفت: ۱۷ جایگاه سوخت CNG شهر اصفهان با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران بهسازی و رنگ‌آمیزی شد.

حمید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات نوروزی کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: اقداماتی همچون بازسازی، تعمیر و تجهیز نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی و توجه به پیرایش و آراستگی محیط و اورهال تجهیزات فنی جایگاه‌های سوخت انجام شده است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به نیازهای استفاده‌کنندگان از تأسیسات شهری افزود: ۱۷ جایگاه سوخت CNG شهر اصفهان با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران بهسازی و رنگ‌آمیزی شد.

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر با تمام ظرفیت در خدمت شهروندان و میهمانان نوروزی خواهند بود و با ایجاد خطوط ویژه اتوبوس، افزایش ساعات فعالیت ناوگان مترو و اتوبوسرانی، توزیع ناوگان تاکسیرانی در نقاط گردشگری و راه‌اندازی طرح همیاران ترافیک در صدد هستیم بهترین خدمات را برای استفاده کنندگان مهیا کنیم.

وی اضافه کرد: طرح اتوبوس گردشگری در سه مسیر و تشویق به استفاده از حمل‌ونقل همگانی به‌ویژه برای سفر به مرکز شهر و مدیریت متمرکز خودروهای ثبت تخلف ایستایی از دیگر برنامه‌های ترافیکی کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان است.

کد خبر 649837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.