دود اختلافات دستگاه‌ها نباید به چشم خانواده عظیم معلمان برود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خواستار پاسخگویی مسئولان برای تاخیر در پرداخت حقوق خانواده عظیم معلمان شد و گفت: در گفت‌وگو با رئیس مجلسبر این نکته تاکید کردم که ما به شدت از نحوه عملکرد وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه در پرداخت حقوق معلمان گلایه‌مند هستیم.

فداحسین مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، پیرامون تأخیر به وجود آمده در پرداخت حقوق اسفندماه معلمان اظهار کرد: سال گذشته دغدغه‌هایی بین دولت و مجلس وجود داشت که فشار آن به مردم وارد شد یکی از نمونه‌های آن تأخیر در پرداخت حقوق معلمان بود که به عنوان نماینده ملت شرمنده معلمانی هستیم که تا آخرین لحظات سال گذشته در انتظار دریافت حقوق خود بودند.

وی خواستار پاسخگویی مسئولان برای تأخیر در پرداخت حقوق خانواده عظیم معلمان شد و افزود: در گفت‌وگوی تلفنی اخیر با رئیس مجلس نیز بر این نکته تاکید کردم که ما به شدت از نحوه عملکرد وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه در پرداخت حقوق معلمان گلایه‌مند هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در صورتی که این دو دستگاه با یکدیگر اختلافاتی دارند نباید دود آن به چشم خانواده عظیم آموزش و پرورش برود و امیدواریم در روزهای نخست شروع به کار مجلس در سال جدید به این مسئله رسیدگی جدی شود.

کد خبر 649440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.