۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
زلزله‌های ۲۴ ساعت گذشته در کشور

در ۲۴ ساعت گذشته، زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف آذربایجان غربی، کرمانشاه و بوشهر را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۱۴:۲۹ روز گذشته _سه‌شنبه یکم فروردین‌ماه_ زلزله ۳.۶ ریشتری خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند، این زلزله در عمق ۹ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۸ کیلومتری خوی در آذربایجان غربی، ۲۷ کیلومتری سلماس در آذربایجان غربی و ۳۳ کیلومتری تازه شهر در آذربایجان غربی رخ داده و طول جغرافیایی آن ۴۴.۹۶ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۸.۳۹ درجه شمالی بوده است.

زمین‌لرزه کنگاور را لرزاند

ساعت ۲۰:۰۱ _سه‌شنبه یکم فروردین‌ماه_ زلزله ۳.۴ ریشتری کنگاور در استان کرمانشاه را لرزاند، این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۵ کیلومتری کنگاور در کرمانشاه، ۲۰ کیلومتری صحنه در کرمانشاه و ۲۵ کیلومتری فیروزان، همدان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۴۷.۹۱ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۴.۵۰ درجه شمالی بوده است.

خوی لرزید

ساعت ۲۰:۴۸ _سه‌شنبه یکم فروردین‌ماه_ زلزله ۲.۵ ریشتری خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۲ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۰ کیلومتری خوی، ۳۶ کیلومتری سلماس و ۳۹ کیلومتری ایواوغلی در آذربایجان غربی رخ داده و طول جغرافیایی آن ۴۴.۸۵ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۸.۵۱ درجه شمالی بوده است.

زمین‌لرزه ۳.۸ ریشتری بوشهر لرزاند

ساعت ۲۱:۴۷ _سه‌شنبه یکم فروردین_ زلزله ۳.۱ ریشتری ریز در استان بوشهر را لرزاند، این زلزله در عمق ۹ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۹ کیلومتری ریز، ۳۰ کیلومتری بنک و ۳۱ کیلومتری آبدان در استان بوشهر رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۲.۰۸ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۲۸.۱۴ درجه شمالی بوده است.

کد خبر 649395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.