حجاح سال آینده را ایران‌ایر جابه‌جا می‌کند

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: تکلیف جابه‌جایی حجاج سال ۱۴۰۲ بر دوش شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نهاده شد.

به گزارش ایمنا، حسام قربانعلی، اظهار کرد: پس از آن‌که جلسه شورای عالی حج به ریاست رئیس‌جمهور روز گذشته برگزار شد، تکلیف جابه‌جایی حجاج سال ۱۴۰۲ بر دوش شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نهاده شد.

وی افزود: جابه‌جایی ۸۸ هزار نفر از حجاج از ۲۰ نقطه کشور، بر عهده هما خواهد بود و بدین ترتیب ایران‌ایر سعی می‌کند خدمت‌رسانی مناسبی به زوار ارائه دهد.

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: بلافاصله پس از جلسه رئیس‌جمهور، جلسه‌ای در ایران‌ایر برگزار شد، مدیرعامل ایران‌ایر، بلافاصله نماینده ویژه و تام‌الاختیار خود در عملیات حج ۱۴۰۲ را منصوب کرد تا هماهنگی‌ها برای عملیات حج سال آینده، به بهترین وجه انجام شود؛ پس از ابلاغ تکالیف از سوی مدیرعامل به همه معاونت‌های هما، همگی موظف شدند حداکثر همکاری را با نماینده ویژه مدیرعامل داشته باشند.

وی تصریح کرد: در حداقل زمان، ستاد عملیات ویژه حج ۱۴۰۲ تشکیل شد، این ستاد از ۵ فروردین ۱۴۰۲ هماهنگی‌ها را به صورت جدی آغاز می‌کند تا عملیات حج ۱۴۰۲ با بهترین کیفیت برای حجاج انجام شود و پروازی ایمن و راحت برای حجاج فراهم کنیم.

کد خبر 648954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.