خانه‌تکانی ترافیکی اصفهان در آستانه نوروز

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در راستای افزایش ایمنی و بهبود عبور و مرور در سطح معابر و بزرگراه‌های این کلان‌شهر اقداماتی همچون خط‌کشی طولی گذرگاه عابرپیاده، رنگ‌آمیزی جداول‌، نصب گل‌میخ، بشکه و بولارد انجام شده است.

حمید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هرساله با نزدیک شدن به نوروز و ورود حجم بالایی از گردشگران به نصف‌جهان، شهرداری اصفهان در زمینه‌های مختلف اقداماتی را به‌منظور آماده‌سازی شهر برای نوروز و آسایش گردشگران و شهروندان انجام می‌دهد که کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان نیز به منظور تسهیل در تردد اقداماتی را در برنامه‌های نوروزی به ثمر رسانده است.

وی افزود: کمیته حمل‌ونقل و ترافیک از نظر خط‌کشی طولی، حدود ۹۰ درصد از کل مسیر بزرگراه‌های شهری و ۵۰ خیابان را با هدف انتظام‌بخشی به ترافیک ایام نوروز در برنامه‌های خود پیگیری کرده است.

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به افزایش ایمنی و بهبود تردد در سطح معابر و بزرگراه‌های شهری خاطرنشان کرد: علاوه بر خط‌کشی‌های طولی و خط‌کشی گذرگاه‌های عابرپیاده، تمام جداول تقاطع‌های هسته مرکزی با رنگ ترافیکی زرد و مشکی با هدف بهتر دیده شدن و یکپارچگی بصری، رنگ‌آمیزی شد.

وی با اشاره به هزینه‌های ترافیکی که ۴۰۰ میلیارد ریالی بوده است، اضافه کرد: برای ایمن‌سازی و تجهیز معابر و بزرگراه‌های درون‌شهری، تجهیزات ترافیکی همچون بشکه، بولارد، گل‌میخ و ساخت جداول جداکننده بتنی با هدف ارتقای ایمنی تردد، نیز اقدام شده است.

کد خبر 648852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.