زمان فعالیت متروی اصفهان در نوروز اعلام شد

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان، نحوه فعالیت مترو در نوروز ۱۴۰۲ را تشریح کرد.

علیرضا خورزنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به حضور مسافران نوروزی در اصفهان و فرارسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن، متروی این کلان‌شهر در ایام نوروز خدمات‌رسانی و بهره‌برداری خواهد داشت.

وی با اشاره به نحوه بهره‌برداری از متروی اصفهان در نوروز ۱۴۰۲ افزود: از یکم تا چهارم فروردین از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰ در ۱۰ ایستگاه شامل قدس، شهید علیخانی، کاوه، شهید باهنر، تختی، امام حسین (ع)، انقلاب، سی‌وسه‌پل، آزادی و دفاع مقدس با سرفاصله زمانی ۲۰ دقیقه و از پنجم تا یازدهم فروردین از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰ در تمام ایستگاه‌ها به شهروندان و مسافران ارائه خدمات خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان با بیان اینکه روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین، قطار شهری فعال نخواهد بود، خاطرنشان کرد: روزانه بین ۱۰۰ هزار تا ۱۲۰ هزار نفر از خط یک متروی اصفهان استفاده می‌کنند که در صورت شلوغی و ازدحام مسافر، به‌صورت ویژه قطار اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: بهای بلیت مترو در شهر اصفهان در سال ۱۴۰۲ برای بسته‌های ۲۲ سفره به ازای هر سفر ۲۸۰۰ تومان، برای هر سفر با استفاده از اصفهان‌کارت ۳,۱۰۰ تومان و در صورت تهیه بلیت از دستگاه‌های موجود در ایستگاه‌ها، بهای بلیت تک‌سفره ۳,۹۰۰ تومان خواهد بود.

خورزنی گفت: نرخ واقعی سفر با مترو حدود ۱۵ هزار تومان به ازای هر سفر است که مدیریت شهری اصفهان با هدف خدمت‌رسانی شایسته و بهینه به شهروندان و ارائه حمل‌ونقل عمومی مدرن، منظم، سریع، اقتصادی و ارزان و دوستدار محیط زیست، حدود یک‌پنجم از این مبلغ را از شهروندان دریافت می‌کند.

کد خبر 648821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.