۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
درِ خروج چلسی به روی مونت باز شد!

هافبک انگلیسی تیم چلسی به احتمال زیاد در پنجره نقل و انتقالاتی بعدی از این تیم جدا شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، میسون مونت، هافبک چلسی احتمالاً در پایان فصل از جمع آبی‌ها جدا شود، چرا که سران باشگاه گفته‌اند او برای ترک تیمشان آزاد است و می‌تواند به باشگاه جدیدی برود.

قرارداد ملی‌پوش انگلیسی در پایان فصل آینده با چلسی تمام می‌شود و به نظر می‌رسد بحث‌ها برای بستن یک قرارداد بلندمدت جدید با او به بن‌بست خورده است. تاد بولی، مالک باشگاه چلسی مصمم بود مونت را در باشگاهش نگه دارد، اما اعتقاد بر این است که این بازی‌ساز جوان از دستمزدی که چلسی به او ارائه کرده ناراضی بوده است.

بازیکن ۲۴ ساله چلسی آخرین بار در سال ۲۰۱۹ با این تیم قرارداد امضا کرد و اکنون به دنبال دستمزدی است که او را با پردرآمدترین بازیکن باشگاه هم‌تراز می‌کند.

با پیشرفت اندکی که در مذاکرات حاصل شده، چلسی در معرض خطر از دست دادن مونت در انتقال آزاد در سال ۲۰۲۴ است و تابستان امسال می‌تواند آخرین فرصت آنها برای به دست آوردن مبلغ قابل توجهی از طریق فروش وی باشد.

مذاکرات مدیربرنامه‌های مونت با باشگاه غرب لندن اکنون به طور کامل شکست خورده و به او گفته شده که در پایان فصل آزاد است این تیم را ترک کند. چلسی حاضر نیست آخرین پیشنهاد تمدید خود را به ارزش ۱۸۰ هزار پوند در هفته بهبود ببخشد و این در حالی است که مونت مبلغی نزدیک به ۲۵۰ هزار پوند در هفته درخواست کرده است تا با ریس جیمز از این حیث برابر شود.

لیورپول به شدت به جذب این بازیکن انگلیسی تمایل نشان داده است و ضعف قرمزها در خط میانی نیز می‌تواند دلیل اصلی تمرکز این باشگاه روی مونت باشد. اگرچه جود بلینگهام، ستاره تیم دورتموند نیز در رادار لیورپول قرار دارد، اما در صورتی که این باشگاه نتواند با سایر باشگاه‌های قدرتمند و متمول اروپا برای جذب هافبک دورتموند تلاش کند، به ستاره چلسی رو می‌آورد.

شنیده شده است که میسون مونت نیز امیدوار است تا بتواند در تیم کلوپ بازی کند و با توجه به علاقه مربی آلمانی به وی، انتقال به آنفیلد دور از انتظار نیست. از سوی دیگر، باشگاه منچستر یونایتد نیز وضعیت هافبک چلسی را جویا شده است و شاید برای جذب او اقدام کند.

کد خبر 648817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.