پاداش یونایتد به تن هاخ با تمدید قراردادش

باشگاه منچستر یونایتد که به شدت از عملکرد سرمربی هلندی خود راضی است در نظر دارد قرارداد او را خیلی زود تمدید کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، منچستریونایتد در حال آماده شدن برای ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد به اریک تن هاخ، سرمربی خود است.

سرمربی ۵۳ ساله منچستریونایتد تابستان سال گذشته پا به اولدترافورد گذاشت و از آن زمان توانست تغییری اساسی در روند شیاطین سرخ ایجاد کند. سرمربیگری تن هاخ تیم منچستر در ۴۵ بازی توانسته ۳۲ برد کسب کند و تنها در شش بازی به تساوی رضایت بدهد. آن‌ها همچنین هفت بار شکست خورده‌اند که رکورد خوبی برای تیم بحران زده پس از راگنیک محسوب می‌شود.

وظیفه اصلی تن هاخ برای فصل ۲۰۲۲-۲۳، تضمین بازگشت تیمش به لیگ قهرمانان اروپا است و منچستریونایتد در حال حاضر با سه امتیاز اختلاف نسبت به نیوکسل رده پنجمی، در رده سوم جدول قرار دارد. این مرد هلندی همچنین اولین قهرمانی تیمش را در شش سال گذشته در جام اتحادیه به دست آورد.

در همین حال، منچستریونایتد همچنان در حال رقابت در جام حذفی و لیگ اروپا است و در هر دو تورنمنت موفق شده به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند، اگرچه تن هاخ تابستان گذشته قراردادی سه ساله امضا کرده، اما باشگاه منچستر یونایتد در نظر دارد تا خیلی زود قرارداد جدید و بهتری به سرمربی خود پیشنهاد دهد. میرور فاش کرده که منچستر به نوعی در تلاش است تا بابت عملکرد فوق‌العاده تن هاخ به او پاداش دهد.

مذاکرات برای تمدید قرارداد سرمربی در حالی پیش می‌رود که مالکان منچستریونایتد، گلیزرها در حال حاضر درگیر مذاکره برای فروش باشگاه نیز هستند. منچستریونایتد بعدازظهر یکشنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در اولدترافورد از فولام پذیرایی خواهد کرد. آن‌ها سپس در تاریخ ۲ آوریل در رقابت‌های لیگ برتر در یک دیدار خارج از خانه مقابل نیوکاسل قرار می‌گیرند.

کد خبر 648782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.