ماه سرنوشت‌ساز بانوی پیر در ایتالیا و اروپا

اگر بازیکنان یووه آماده باشند، فصل می‌تواند به طور کلی برای آن‌ها تغییر کند و سرنوشت متفاوتی پیش رویشان قرار گیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، یوونتوس با هدایت ماسیمیلیانو آلگری در ماه آوریل روزهای پرجنب‌وجوش و حیاتی را در پیش دارد. بانوی پیر باید هفت دیدار را تنها در ۲۲ روز برگزار کند.

بیانکونری در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل تیم پرتغالی اسپورتینگ قرار گرفته است و این شانس را دارد تا با شکست این تیم به مرحله نیمه‌نهایی برسد و حتی در نهایت جام لیگ اروپا را بالای سر ببرد. شرایط یوونتوس در نیم‌فصل اول کمی وخیم به نظر می‌رسید، اما در سال جدید دوباره اوضاع برای شاگردان آلگری بهتر شده است.

یوونتوس که تنها ۱۰ امتیاز عقب‌تر از رده چهارم جدول قرار دارد، علی‌رغم کسر ۱۵ امتیاز، کاملاً شانس حضور در منطقه لیگ قهرمانان اروپا را دارد و برای رسیدن به این هدف بزرگ باید سربلند از بازی‌های ماه آوریل خود بیرون بیاید.

با نزدیک شدن به پایان فصل، فشارها افزایش یافته است و یوونتوس در ماه آوریل برنامه‌ای پربار خواهد داشت و هفت بازی از یکم تا بیست‌وسوم آوریل انجام می‌دهد. بانوی پیر در این مدت به سختی می‌تواند فرصت استراحت بیابد اما اگر بازیکنان یووه آماده باشند، فصل می‌تواند به طور کلی برای آن‌ها تغییر کند و سرنوشت متفاوتی پیش رویشان قرار گیرد.

باشگاه یوونتوس در این مدت نه تنها در لیگ اروپا به مصاف اسپورتینگ می‌رود، بلکه دیدار اول نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا برابر اینتر را نیز برگزار می‌کند و در چارچوب مسابقات لیگ نیز برابر تیم‌های لاتزیو، ناپولی و ساسولو قرار خواهد گرفت. همچنین سرنوشت دادگاه تجدیدنظر کسر ۱۵ امتیاز از یوونتوس نیز در این مدت مشخص می‌شود و شاید بانوی پیر بتواند امتیازات از دست رفته خود را پس بگیرد.

تردیدی وجود ندارد که در صورت صدور رأی به سود یووه، اوضاع برای آلگری و شاگردانش بسیار بهتر خواهد شد و آن‌ها با انگیزه مضاعف به سراغ بازی‌های پایانی لیگ خواهند رفت.

کد خبر 648693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.