سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز اسکوچیچ را سرمربی ایران می‌داند! +عکس

در شرایطی که پس از دراگان اسکوچیچ، کارلوس کی‌روش هم از تیم‌ملی ایران جدا شد و قلعه‌نویی جای وی را بر روی نیمکت سرمربی‌گری گرفت؛ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخش مربوط به اطلاعات فدراسیون ایران، هنوز نام دراگان اسکوچیچ را به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی کشورمان درج کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌ملی فوتبال کشورمان پس از دو ماه بلاتکلیفی در هفته جاری بود که توسط فدراسیون فوتبال و شخص مهدی تاج، سرمربی جدید خود را شناخت و امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان به‌جای کارلوس کی‌روش، هدایت تیم‌ملی فوتبال ایران را تا پایان جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا برعهده گرفت.

این انتخاب در شرایطی انجام شد که پس از حذف تیم‌ملی فوتبال ایران در مرحله‌گروهی و پایان بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری با کارلوس کی‌روش تصمیم مناسبی اتخاذ نکرده بود اما سرانجام با توافق سرمربی پرتغالی با فدراسیون فوتبال قطر، فدراسیون فوتبال کشورمان را مجبور به تصمیم‌گیری برای آینده نیمکت سرمربی‌گری تیم‌ملی بزرگسالان کرد.

باوجود تمام این ماجراها در طی چند ماه اخیر، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) هنوز در بخش مربوط به اطلاعات فدراسیون فوتبال ایران، سرمربی تیم‌ملی کشورمان دراگان اسکوچیچ معرفی شده و به‌روزرسانی از سوی AFC صورت نگرفته است. دراگان اسکوچیچ در فاصله سه‌هفته مانده به آغاز جام‌جهانی توسط مهدی تاج و هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال از سرمربیگری تیم‌ملی برکنار و کارلوس کی‌روش جایگزین وی شد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز اسکوچیچ را سرمربی ایران می‌داند! +عکس

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نه‌تنها جدیدترین به‌روزرسانی موردنیاز را انجام نداده و نام امیر قلعه‌نویی را به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی ایران درج نکرده است بلکه در طی دو سه‌ماه اخیر، کارلوس کی‌روش را هم به‌عنوان سرمربی ایران معرفی نکرده و از نظر AFC کماکان دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان است.

کد خبر 648484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.