لزوم اختصاص ماشین‌آلات به شهرهای تازه تاسیس 

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: اختصاص ماشین آلات به شهرهای تازه تاسیس از عمده مطالبات است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود بهارلویی امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم اسفند_ در جلسه با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به توزیع ناعادلانه اعتبارات تملک دارایی موضوع ماده (۲۳) قانون برنامه توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران بین شهرداری‌ها اظهار کرد: تعدادی از شهرداری‌ها این اعتبارات را دریافت نکردند که درخواست می‌شود پیگیری از سوی مسئولان به منظور رعایت مساوات انجام شود.

وی افزود: همچنین اختصاص ماشین آلات به شهرهای تازه تأسیس از عمده مطالبات است.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: درخواست می‌شود بلوار ورودی شهرستان بن از سمت شهر بن به استان اصفهان با توجه به اینکه نیاز به احداث کمربندی دارد و تاکنون درخواست‌های زیادی در این خصوص داده شده است در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اختصاص بودجه برای بهسازی مدارس تخریبی شهرستان بن ضروری است، گفت: لازم است در خصوص طرح ساماندهی معلمان برای جلوگیری از مهاجرت دانش‌آموزان تجدیدنظر شود، همچنین استقرار یک مدرسه نمونه‌دولتی در شهرستان بن ضروری است و اصلاح کتاب پایه ششم در خصوص افزودن زادگاه شهید دریاقلی سورانی از طریق مسئولان ذی‌ربط درخواست می‌شود.

بهارلویی خاطرنشان کرد: اعتبار لازم برای تکمیل ساختمان فرمانداری، فرهنگسرا، طرح احداث سالن بحران، زمین چمن و پیست دوومیدانی شهرستان بن و بازآفرینی بافت‌های فرسوده این شهرستان باید اختصاص یابد؛ اتصال چهار روستای آزادگان، پَهنا، تومانک و لارک نیز به اینترنت پرسرعت و افزایش سهمیه شهرستان بن از تسهیلات مسکن روستایی باید در دستور کار باشد.

وی با اشاره به نصب و تجهیز دکل مخابراتی در شهرستان بن گفت: این دکل هنوز راه‌اندازی نشده است و مشکل آنتن‌دهی موبایل در بیشتر مناطق این شهرستان برای مردم و گردشگران وجود دارد، لذا رسیدگی به این موضوع باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری از کمبود مراکز بهداشتی و درمانی در بعضی مناطق شهرستان بن خبر داد و افزود: احداث خانه بهداشت بارده، تکمیل پایگاه اورژانس یان‌چشمه و آزمایشگاه مرکزی در شهرستان بن جز مطالبات مردم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط آب و هوایی و اقلیمی شهرستان بن انتظار می‌رود باغات شهرستان بدون دریافت وجه از کشاورز بیمه شود، گفت: آسفالت معابر گرداب مجموعه گردشگری بن، احداث ساختمان مدیریت بحران چهارراه بن_داران، آسفالت جاده یان‌چشمه به آزادگان و دهکده توریستی آلان یان‌چشمه نیز از جمله مواردی است که باید حتماً پیگیری و مشکلات موجود رفع شود.

کد خبر 648284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.