تلویزیون Redmi Smart Fire TV در هند عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تلویزیون Redmi Smart Fire TV از یک تراشه بی‌نام متشکل از یک CPU چهار هسته‌ای و یک پردازنده گرافیکی ARM Mali G31 MP2 بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی اخیراً تلویزیون هوشمند جدیدی به نام Redmi Smart Fire TV را وارد بازار هند کرد. این محصول دارای نمایشگر ۳۲ اینچی LCD با رزولوشن ۷۶۸ * ۱۳۶۶ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است و از دو بلندگوهای ۱۰ واتی بهره می‌برد. این تلویزیون هوشمند دارای بدنه فلزی است، اما دیگر قسمت‌های آن مانند پایه‌ها از جنس پلاستیک است.

تلویزیون Redmi Smart Fire TV از یک تراشه بی‌نام متشکل از یک CPU چهار هسته‌ای و یک پردازنده گرافیکی ARM Mali G31 MP2 بهره می‌برد و با یک گیگابایت حافظه رم و هشت گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. این محصول از وای‌فای دوبانده، بلوتوث ۵.۰ و اترنت پشتیبانی می‌کند و دارای سه پورت اصلی است که شامل یک پورت AV و دو پورت HDMI می‌‎شود. همچنین، به یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و دو پورت USB مجهز شده است.

تلویزیون Redmi Smart Fire TV با قیمت تقریباً ۱۷۰ دلار در بازار هند به فروش می‌رسد، البته این محصول برای مدت زمان کوتاهی با قیمت تقریباً ۱۵۸ دلار عرضه می‎‌شود. تلویزیون یادشده از بیست و یکم مارس در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 647769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.