برگزاری مسابقات جام مولای عرشیان، بانوی قدسیان در ۲۷ رشته ورزشی

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در ۲۷ رشته ورزشی برگزار خواهد شد که فرآیند ثبت‌نام از تیم‌های شرکت‌کننده در رشته‌های مختلف از بیستم اسفندماه آغاز شده است.

احسان بعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره برگزاری جام مولای عرشیان، بانوی قدسیان اظهار کرد: بیست‌ودومین دوره مسابقات ورزشی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و نخستین روزهای سال جدید آغاز خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات امسال در ۲۷ رشته ورزشی برگزار خواهد شد که فرآیند ثبت‌نام از تیم‌های شرکت‌کننده در رشته‌های مختلف از بیستم اسفندماه آغاز شده است.

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: فراخوان این جام در رشته‌های مختلف اطلاع‌رسانی شده است و شهروندان می‌توانند در رشته‌های مورد علاقه خود ثبت‌نام کنند و در این مسابقات شرکت داشته باشند. اتفاق جالب توجه این مسابقات در رشته والیبال بانوان رقم خورد که ظرف یک روز ۱۶ تیم ثبت‌نام کردند و آماده برگزاری مسابقات هستند؛ باید به این اشاره کنم که در این رشته تیمی از استان خراسان رضوی شرکت خواهد کرد و برخلاف سال‌های گذشته امسال شاهدی تیمی از استان‌های دیگر هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران رشته‌های تکواندو، هندبال، کشتی، تیراندازی با کمان، کبدی، بدمینتون، جودو، شطرنج، شنا و واترپلو می‌توانند با مراجعه به هیئت ورزشی مربوط، ثبت‌نام کنند. این احتمال وجود دارد که به تیم‌های برتر مسابقات جوایز نقدی نیز اهدا شود.

کد خبر 647705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.