ذوب آهن ۱ _ نساجی مازندران ۰/ شاگردان تارتار سال ۱۴۰۱ را با پیروزی تمام کردند

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و نساجی مازندران امروز در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال مقابل یکدیگر به میدان رفتند که بازی با پیروزی گاندوها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و نساجی مازندران امروز _دوشنبه بیست و دوم اسفندماه_ در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ در ورزشگاه فولادشهر مقابل یکدیگر به میدان رفتند که ذوبی ها با تک گل سلیمانی به پیروزی رسیدند.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و نساجی مازندران

داور: روح الله شریفی

ترکیب تیم فوتبال ذوب آهن: حبیب فرعباسی، سیدمحمد قریشی، پوریا پورعلی، نادر محمدی، آرمان اکوان، امیرحسین جدی، مهران درخشان مهر، محمدعرفان معصومی، سامان نریمان جهان، محمدحسین اسلامی و محمدرضا سلیمانی اصل.

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب تیم فوتبال نساجی مازندران: علیرضا حقیقی، احسان قهاری، محمدرضا مهدی زاده، سعید غلامعلی بیگی، ایوب کلانتری، حامد شیری، علی داوران، علی شجاعی، صابر حردانی، مهرداد عبدی و رضا جعفری

سرمربی: حمید مطهری

کارت زرد:

نساجی مازندران: صابر حردانی‌، حامد شیری

کارت قرمز:

گل‌ها:

ذوب‌آهن: محمدرضا سلیمانی

شرح بازی: بازی با سرعت بالایی شروع شد و دوتیم موقعیت گلزنی ایجاد می‌کنند، ذوبی ها از سمت چپ نفوذهای خوبی انجام می‌دهند. شاگردان تارتار دقایقی است که بازی را در اختیار گرفتند، بازی بدون گل به دقیقه ۳۰ رسید. دروازه‌بانان دوتیم هرکدام دو سیو موفق داشتند. بارش باران در ورزشگاه شدت گرفته است، بازی از آن تب و تاب اولیه خود خارج شده و حمله‌ای از دوتیم شاهد نیستیم. داور ۳ دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت، در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم: سلیمانی که در نیمه اول چند موقعیت گل ایجاد کرد، موفق شد در دقیقه ۵۴ نیمه دوم دروازه حقیقی را باز کند. شاگردان مطهری پس از اینکه گل را دریافت کردند حملاتی روی دروازه گاندو ها به وجود آوردند، سلیمانی یکی از بازیکنان مؤثر سفیدپوشان در این دیدار است. بازی با برتری ذوبی‌ها به دقیقه ۸۰ رسید، داور چهار دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. بازیکنان نساجی سه موقعیت خوب گلزنی ایجاد کردند، اما گلی را برای آن‌ها در پی نداشت تا بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب‌آهن تمام شود.

دقایق حساس:

دقیقه ۶: سلیمانی در موقعیت تک به تک با حقیقی قرار گرفت و این دروازه‌بان با صورت توپ را برگشت داد.

دقیقه ۱۵: پورعلی از فاصله دور شوتی به سمت دروازه حقیقی زد و توپ با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲: بازیکن ذوب‌آهن توپی روی دروازه حقیقی ارسال کرد و ضربه سر اکوان در دستان دروازه‌بان نساجی قرار گرفت.

دقیقه ۳۴: قهاری توپی روی دروازه ذوب‌آهن فرستاد که فرعباسی ضربه سر جعفری را برگشت داد.

دقیقه ۵۶: پاس در عمق به رضا جعفری رسید و او به صورت والی ضربه خود را زد که توپ از بالای دروازه حبیب فرعباسی به بیرون رفت.

دقیقه ۷۰: ضربه سلیمانی از بالای دروازه حقیقی به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲: شوت اسلامی را دروازه‌بان نساجی با یک عکس العمل خوب مهار کرد.

دقیقه ۹۰: بازیکن نساجی در موقعیت تک به تک با فرعباسی قرار گرفت، اما ضربه این بازیکن شدت لازم را نداشت.

دقیقه ۹۳: بازیکن نساجی روی ارسال هم تیمی خود دروازه ذوب‌آهن را باز کرد، اما داور آفساید گرفت.

شرح گل:

دقیقه ۵۴( ذوب‌آهن): سامان نریمان جهان در یک شرایط سخت، موفق شد سلیمانی را در موقعیت تک به تک با حقیقی قرار دهد و این بازیکن هم دروازه نساجی را باز کرد.

کد خبر 647507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.