تامین ۴۰۰۰ نیروی انسانی آموزشی برای سال آینده

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: کمبود نیروی انسانی در سال آینده را برآورد کرده‌ایم و برای تأمین حدود چهار هزار نفر از نیروی مورد نیاز برای سال آینده برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ابراهیمی امروز _دوشنبه بیست‌ودوم اسفندماه_ در جلسه ستاد پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان، اظهار کرد: یکی از برکات میلاد با سعادت حضرت ولی‌عصر (عج) تحقق این امر است که مستضعفان، وارثان زمین خواهند شد. تعمیق‌بخشی فکری ارزش‌های ملی_مذهبی میان حاضران در راهیان نور باید اتفاق بیفتد و اثرات ماندگار فعالیت‌های این اردوها، فراگیر شود.

وی با اشاره به مطالبه دانش‌آموزان پسر برای حضور در اردوهای راهیان نور در بازدیدهای میدانی، افزود: در سال‌های گذشته درصدی از ظرفیت موجود برای حضور دانش‌آموزان در راهیان نور تکمیل می‌شد، اما با استقبال صورت‌گرفته ظرفیت‌ها تکمیل شد که این امر در نوع خود، کم‌نظیر بوده است؛ البته باید برای شرکت علاقه‌مندان شرایط مناسبی در نظر گرفته شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان با بیان اینکه دغدغه اولیای دانش‌آموزان درباره سلامت فرزندان خود بسیار مهم است، تصریح کرد: تفکری که باعث شد مدارس برای طولانی‌مدت در دوران کرونا تعطیل شود و صدمات بسیاری به بدنه تعلیم و تربیت وارد کرد، امروزه در تلاش است تا به‌واسطه هر اقدامی مدارس دایر نباشند.

وی با تأکید بر رصد فعالیت واحدهای آموزشی استان، خاطرنشان کرد: گروه‌های مختلفی برای بازرسی از مدارس اعزام شده‌اند تا بر رویه فعالیت عادی مدارس نظارت داشته باشند. کمبود نیروی انسانی در سال آینده را برآورد کرده‌ایم و برای تأمین حدود چهار هزار نفر از نیروی مورد نیاز برای سال آینده، برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 647426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.