شهرستان سامان به بیمارستان محلی نیاز دارد

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان سامان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با تاکید بر لزوم احداث بیمارستان محلی این شهرستان گفت: برای راه‌اندازی و استفاده از دستگاه‌های سونوگرافی که در انبار مرکز شبانه‌روزی شهر سامان قرار دارد، باید پزشک با تخصص‌های مربوطه در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا چهلگردی امروز _دوشنبه بیست‌ودوم اسفند_ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به‌حضور بیش از ۳.۵ میلیون گردشگر در شهرستان سامان اظهار کرد: بیش از ۶۰ هزار مالک غیربومی در باغ‌های این شهرستان است که حداقل شش ماه از سال در آن حضور دارند.

وی با تاکید بر لزوم احداث بیمارستان محلی شهرستان سامان افزود: برای راه‌اندازی و استفاده از دستگاه‌های سونوگرافی که به‌کمک یک خیر خریداری شده است و در انبار مرکز شبانه‌روزی شهر سامان قرار دارد، باید پزشک با تخصص‌های مربوطه در نظر گرفته شود.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان سامان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری پیگیری رفع مشکلات اداری زمین الحاقی به کلینیک تخصصی که توسط خیر در حال ساخت است را ضروری دانست و تصریح کرد: این موضوع توسط اداره حقوقی دانشگاه علوم پزشکی و راه و شهرسازی این استان باید رفع شود تا خیر نسبت به ادامه کار اقدام کند.

وی با اشاره به لزوم تفکیک مرکز بهداشت دهقان و شهرک ابوذر شهرستان سامان به‌منظور رفاه حال مردم خاطرنشان کرد: برای دسترسی راحت‌تر شهروندان، ساختمانی جهت استقرار مرکز دهقان در مرکز شهر باید اجاره شود و با توجه به اینکه ساختمان قبلی شبکه بهداشت شهرستان سامان به‌صورت کامل مورد استفاده شبکه بهداشت این شهرستان نیست، باید در اختیار فرمانداری شهرستان قرار گیرد تا مکان فعلی فرمانداری برای استقرار تعدادی از ادارات شهرستان از جمله هلال احمر، بنیاد مسکن و محیط زیست استفاده شود.

چهلگردی با بیان اینکه ۱۱ سال از ارتقای بخش سامان به شهرستان می‌گذرد، ادامه داد: در این مدت بسیاری از ادارات در این شهرستان مستقر نشده‌اند و تعدادی از ادارات نیز با نمایندگی و با یک نیرو در حال ارائه خدمات به مردم این شهر هستند و نماینده نیز اختیارات قانونی برای رفع مشکل را ندارد.

نماینده شوراهای اسلامی شهر سامان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: عملیات اجرایی مجتمع دامداری شهر سامان به‌دلیل موضوع اهلیت‌سنجی به‌تأخیر افتاده است و واگذاری زمین به دامداران و اجرای عملیات زیرساختی نیز با توجه به شرایط آب‌وهوایی این استان باید هرچه سریع‌تر آغاز شود.

وی ادامه داد: مشکل اصلی جاده ورودی شهرستان سامان، بسته شدن جاده شهرک صنعتی شماره دو این شهر به‌دلیل نبود دوربرگردان استاندارد است و باید پل روگذر در آن منطقه احداث شود، لذا می‌طلبد مراحل مطالعات و احداث دوربرگردان‌ها به سمت شهرک صنعتی شماره دو عملیاتی شود تا مردم دچار مشکل نشوند.

کد خبر 647320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.