۷ پروژه سرمایه‌گذاری در دست اجرا است

شهردار مراغه گفت: اجرای هفت پروژه سرمایه‌گذاری در در زمینه‌های تجاری، فرهنگی، ورزشی، تفریحی و تبلیغاتی در شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.

محمد مقتومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید مدیریت شهری به اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر از بازارچه‌های نوروزی شهر، اظهار کرد: به منظور رفاه حال شهروندان در خرید ایام نوروز بازارچه بزرگ نوروزی در خیابان ۶۰ متری جام جم و غرفه‌های فروش سوغاتی مراغه در میدان بسیج و میدان مجلس و پارک یادگاران شهر ایجاد شد.

وی افزود: با توجه به لزوم ایجاد بازارچه برای عرضه کالاهای شب عید، با هماهنگی‌های انجام شده در راستای ساماندهی دست‌فروشان و ایجاد محیطی مناسب برای عرضه محصولات مورد نیاز مردم و دسترسی و تردد آسان شهروندان و کاهش بار ترافیکی خیابان‌های سطح شهر، فراهم نمودن ساز و کار این مکان جهت ایجاد بازارچه شب عید از ماه‌ها قبل برنامه ریزی و تدارک دیده شده است.

شهردار مراغه خاطرنشان کرد: بازارچه جام جم با ۲۵۰ غرفه توسط بخش خصوصی و ۶۰ غرفه دست‌فروشان به صورت بساط روباز با حمایت و نظارت واحد ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مراغه دایر شده است.

مقتومی ادامه داد: ۱۶ غرفه در میدان‌های بسیج و مجلس، و ۹ غرفه در پارک یادگاران این شهر برای فروش سوغاتی‌های مراغه در ایام عید توسط شهرداری ایجاد و از هم اکنون نسبت به فروش کالاها اقدام شده است.

وی از برگزاری جلسه هیئت عالی سرمایه گذاری با بررسی هفت پروژه سرمایه‌گذاری در در زمینه تجاری، فرهنگی، ورزشی، تفریحی، تبلیغاتی در شهرداری مراغه خبر داد و گفت: در این جلسه هفت پروژه سرمایه گذاری بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال جهت انتشار فراخوان عمومی و جذب سرمایه گذار بررسی و مورد موافقت اعضای هئیت عالی سرمایه گذاری شهرداری مراغه قرار گرفت.

کد خبر 647209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.