نیروهای علمی و کاربردی شهرداری تهران تبدیل وضعیت می‌شوند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نیروهای علمی و کاربردی شهرداری تهران با توجه به مصوبه قانونی شورای ششم این شهر می‌توانند تبدیل وضعیت شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحمد علوی امروز _یک‌شنبه بیست‌ویکم اسفند_ در یکصدوبیست‌وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری اظهار کرد: در دوره‌های قبل بیشتر نیروهای علمی و کاربردی تبدیل وضعیت شدند اما یک سوم از آن‌ها باقی ماندند که با جابه‌جایی دوران مدیریتی همزمان شد.

وی افزود: در حال حاضر دو سوم نیروهای علمی و کاربردی در خدمات اداری شهرداری مشغول فعالیت هستند و حقوق آن‌ها با یک سوم باقی مانده متفاوت است اما با توجه به وجود قانون مربوطه، این روند همچنان قابلیت اجرا دارد.

فصل جابه‌جایی درختان به پایان رسیده است

مهدی عباسی، عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در تذکری گفت: در کمیسیون ماده ۷ احکامی در مورد جابه‌جایی درختان برای اجرای پروژه‌ها داده شده بود اما فصل جابه‌جایی درختان به پایان رسیده است و امکان جابه‌جایی آن‌ها وجود ندارد، بنابراین از نظر شرعی و قانونی باید از درختان شهر حفاظت کنیم.

وی تصریح کرد: به پایان سال نزدیک می‌شویم و شهرداران مناطق به خیریه‌ها و نیازمندان سطح منطقه توجه بیشتری داشته باشند، از شهرداری در خواست می‌کنم اقدامات لازم را برای تعیین تکلیف تبدیل وضعیت ایثارگران در شهرداری انجام دهد.

تبدیل وضعیت ایثارگران مشخص شود

سوده نجفی، عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در تذکری گفت: از معاون منابع انسانی شهردار تهران درخواست می‌کنم موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران مشخص کند.

وی با اشاره به مراجعه مکرر ایثارگران نیروهای شرکت خودرو سرویس و اعلام نارضایتی از وضعیت موجود افزود: با توجه به اینکه این قشر مطالبه‌گر هستند و من بارها در این خصوص در صحن شورا تذکر داده‌ام، ضروری است نسبت به این امر رسیدگی شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به شرایط سخت اقتصادی مردم خاطرنشان کرد: از شرکت ساماندهی مشاغل، شرکت حریم‌بان شهربان و شهرداران مناطق درخواست می‌کنم نگاهی حمایتی داشته باشند و از هرگونه برخورد چکشی با دست‌فروشان خودداری کنند.

وی اضافه کرد: در روزهای پایانی سال به دلیل خریدهای نوروزی با شلوغی شهر مواجه هستیم، بنابراین شهرداری تهران باید موضوع کنترل ترافیک را به‌طور ویژه مورد توجه قرار دهد.

کد خبر 647097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.