اجرای پویش محله بهاری در ۸ محله شهر / فضاآرایی و زیباسازی در مناطق کم‌برخوردار

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد از اجرای پویش محله بهاری در هشت محله کم‌برخوردار شهر با هدف فضاآرایی و زیباسازی ویژه این مناطق در آستانه بهار ۱۴۰۲ خبر داد.

علی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هر ساله طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای استقبال از بهار، اقدامات گسترده‌ای در سطح شهر تعریف و اجرا می‌شود تا حال‌وهوای بهار مشهدالرضا متفاوت و با توجه به حضور میلیونی زائران رضوی طی این ایام در شهر مشهد، خدمات شایسته و مطلوبی به زائران و مجاوران ارائه شود.

وی افزود: اولویت اصلی اقدامات استقبال از بهار شهرداری همواره معابر پرتردد و اصلی شهر بوده است، امسال براساس هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد تا به صورت ویژه هشت محله شهری در مناطق کم‌برخوردار علاوه بر محورهای معمول استقبال از بهار انتخاب و در این محلات با انجام اقدامات گوناگون فضاآرایی و زیباسازی بهاری انجام شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد خاطرنشان کرد: این هشت محله در هشت منطقه شهری شامل محلات بصیر در منطقه دو، بلال در منطقه سه، پنج‌تن در منطقه چهار، شفیعی در منطقه پنج، شهرک شهید رجایی در منطقه شش، رباط طرق در منطقه هفت، خاتم الانبیا در منطقه ۱۰ و کلاته برفی در منطقه ۱۲ است.

نجفی تصریح کرد: اقدامات انجام شده در این محلات فراتر از خدمات ارائه شده برای استقبال از بهار و شامل جمع‌آوری خاک و نخاله، رفع نازیبایی‌ها، رنگ‌آمیزی پایه تابلوها و المان‌ها، رنگ‌آمیزی جداول، امحا و پاکسازی دیوار نوشته‌ها، آموزش ایمنی و پیشگیری، رنگ‌آمیزی مبلمان پارک، واکاری گونه‌های گیاهی، هرس درختان و گلکاری ویژه، تعویض جداول فرسوده و لکه‌گیری آسفالت است.

وی گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده، این پویش از هفدهم اسفندماه در سطح این محلات آغاز شده است و تا بیست‌وهفتم اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 647069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.