روایت زندان زنان در زمان معتمد عباسی در تئاتر «ثائر»

کارگردان تئاتر «ثائر» گفت: این نمایش را زنان روایت می‌کنند و داستان حول محور زندان زنان در زمان معتمد عباسی می‌چرخد.

ویدا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تئاتر «ثائر» به نویسندگی خسرو امیری و با نگاهی خلاقانه به برشی از تاریخ در باب زندگی امام زمان (عج) می‌پردازد.

وی افزود: این نمایش را زنان روایت می‌کنند و داستان حول محور زندان زنان در زمان معتمد عباسی می‌چرخد.

این کارگردان با اشاره به اینکه «ثائر» یکی از القاب امام زمان (عج) و به معنای بیدارکننده است، تصریح کرد: این تئاتر به تهیه‌کنندگی زهرا اقوام کرباسی و نویسندگی خسرو امیری از هجدهم اسفندماه در تالار هنر اصفهان روی صحنه رفت و تا بیست‌وپنجم اسفندماه هر شب در سالن «تماشا» تالار هنر اصفهان اجرا دارد.

وی که دارای کسب عنوان جایزه برتر بازیگری زن از سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و کسب هفت تندیس از هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت است، خاطرنشان کرد: تئاتر قبلی من «بهشت حکیم الله» بود که در خردادماه سال جاری در تئاتر شهر تهران و در دی و بهمن‌ماه در تالار هنر اصفهان روی صحنه رفت.

روایت زندان زنان در زمان معتمد عباسی در تئاتر «ثائر»

موسوی اظهار کرد: بازیگران این پروژه را زهرا موسوی، فاطمه سادات عبودتیان هرندی، سرور حسینی بهشتی، حوریه نیلفروشان، عطیه شرکت، زینب زمانی، مینو بصیری و مژده درچه زاده، حورا نوروزی، سارا صفاری، زهرا قربانی، مهرنوش خلیفه سلطانی، نازگل صفاری و زهرا بنکدار تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: سایر عوامل این نمایش شامل نیز شامل طراح صحنه سعید موذنی، طراح لباس زهرا اقوام کرباسی، طراح نور ویدا موسوی، طراح گریم سعید موذنی، مجری گریم مهری صافی، زهرا صادقیان، طراح پوستر و بروشور حوریه نیلفروشان و دستیاران کارگردان زهرا موسوی، نگین واعظ زاده، نگین هنرجو و منشی صحنه مائده ابراهیمی است.

به گزارش ایمنا، علاقه‌مندان برای مشاهده این نمایش می‌توانند به‌صورت حضوری در تالار هنر اصفهان و یا پیامک به شماره ۰۹۲۱۵۳۱۵۷۹۰ بلیت آن را تهیه کنند.

کد خبر 647058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.