لایق‌ترین فرد برای سرمربی‌گری تیم ملی من هستم!/ همه کشورهای مدعی آسیا را می‌برم +فیلم

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران در یک برنامه زنده تلویزیونی مدعی شد بهترین مربی پنج‌سال اخیر فوتبال ایران است و از همین‌رو لایق‌ترین فردی‌ست که می‌تواند برای سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال گزینه باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران امروز _جمعه نوزدهم اسفندماه_ میهمان برنامه زنده تلویزیونی در شبکه پنج بود و صحبت‌های عجیبی به‌زبان آورد که توجه اهالی فوتبال را به‌خود جلب کرده و با واکنش‌ها و انتقادات زیادی روبه‌رو شده است که تاحدودی قابل‌تامل هستند.

ساکت الهامی در بخش مهمی از صحبت‌های خود درخصوص گزینه‌های سرمربی‌گری تیم ملی اظهار کرد: لایق‌ترین فرد برای گزینه سرمربی‌گری تیم ملی من هستم چرا که در پنج سال گذشته موفق‌ترین مربی ایران بوده‌ام و در سه سال گذشته نیز استقلال را بارها شکست داده‌ام. مهدی تارتار، امیر قلعه‌نویی و حسین فرکی قابل‌احترام هستند اما چه افتخاری در این سال‌ها کسب کرده‌اند؟ چرا اسم من نباید در بین گزینه‌ها باشد!

وی همچنین در ادعایی عجیب و دور از انتظار افزود: اگر سرمربی تیم ملی شوم، عربستان را در ریاض، کره‌جنوبی را در سئول، چین را در پکن و ژاپن را در توکیو شکست می‌دهم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار معتقد است دیگر زمان دستیار بودنش گذشته و خاطرنشان کرد: پپ گواردیولا و فلیکس سانچز هم به ایران بیایند به‌هیچ عنوان دستیاری آن‌ها را قبول نخواهم کرد زیرا دوره دستیاری من گذشته است. فلیکس سانچز بیاید ایران در لیگ خودمان اگر توانست یک تیم را که نمی‌خواهم اسم بیاورم سه روز نگه دارد من اسمم را عوض می‌کنم.

ساکت الهامی با اشاره به دانش شخصی‌اش تصریح کرد: کدام مربی ایرانی در لیگ با سه کاپیتان تیم ملی کار کرده است؟ از مسعود شجاعی، احسان حای‌صفی و اشکان دژاگه برسید از من بیشتر یاد گرفته‌اند یا کارلوس ی‌روش!

کد خبر 646679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.