تاثیر موشن گرافیک و اینفوگرافیک بر افزایش فروش و جذب مشتری
نمونه موشن گرافیک

یکی از بهترین روش های جذب مخاطبان به برند و خدماتتان، تبلیغات است. تبلیغات در دنیای مارکتینگ اهمیت بسیار زیادی دارد که شرکت ها و صاحبان کسب و کار های بزرگ بودجه ای جداگانه به آن اختصاص می دهند. اما مهم ترین نکته این است که چه سبک از تبلیغاتی مناسب کسب و کار شماست؟!

اگر بهترین محصولات و خدمات را داشته باشید اما تبلیغات مناسبی انجام ندهید، هیچ کس از وجود آن ها آگاه نخواهد شد؛ یا اگر نوع تبلیغات خود را به درستی انتخاب نکنید، موجب هدر رفتن سرمایه شما می شود. با توجه به بررسی ها و تحقیقات صورت گرفته بهترین روش افزایش فروش به کمک موشن گرافیک و اینفوگرافیک است.

این سبک از تبلیغات به کمک زیبایی بصری، تلفیق متن با تصاویر یا صدای گوینده تلاش می کند مفاهیم پیچیده را به ساده ترین حالت ممکن به مخاطبان شما انتقال دهد.

موشن گرافیک

یکی از بهترین روش های تبلیغات ویدیویی که در مدت زمان کوتاهی بازدهی تبلیغات (فروش) شما را افزایش دهد، موشن کرافیک است. در زمان ساخت این مدل ویدیو های تبلیغاتی به انتخاب کاراکتر، گوینده و… دقت کنید، چرا که همیشه بهترین بازدهی را زمانی دریافت می کنید که نهایت خلاقت و ابتکار را برای ساخت آن به کار برده باشید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ با بیش از ۵ سال سابقه در زمینه طراحی و ساخت انواع موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی بستری را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده تا تبلیغاتی جذاب و متفاوت برای برند خود داشته باشید و سریع تر به استراتژی های مد نظر خود برسید؛ مجموعه ما 7 مدل موشن گرافیک پر طرفدار و با بازدهی بالا عبارتند از:

  1. موشن اقتصادی؛
    موشن اقتصادی یکی از سبک های موشن گرافیک است که از ترکیب وکتور ها و المان ها با حرکت و انیمیشن کمتر برای ایجاد ویدیو هایی با جلوه هایی زیبا است، این روش نسبت به پروژه های دیگر ارزان تر و سریع تر است که پیام شما را به درستی به مخاطب منتقل می کند.
  2. موشن اختصاصی؛
    موشن اختصاصی یکی از سبک های موشن گرافیک است که از طراحی وکتور ها و المان ها شخصی سازی شده برای ایجاد ویدیوهایی با جلوه هایی زیبا است، این روش بهترین نوع تبلیغات به شمار می رود که علاوه بر تبلیغی خاص و دیدنی به برندینگ شرکت و خدمات شما کمک می کند.
  3. موشن سه بعدی؛
    موشن سه بعدی یکی از سبک های موشن گرافیک است که از طراحی وکتور ها و المان ها شخصی سازی شده برای ایجاد ویدیوهایی با جلوه هایی زیبا و نمایش آن به صورت سه بعدی است، این روش بهترین نوع تبلیغات است که با ایجاد حس واقعی بودن ویدیو ها به ترغیب مخاطبین برای استفاده از خدمات و محصولات کمک می کند.
  4. موشن وایت برد؛
    موشن وایت برد یکی از سبک های موشن گرافیک است که همزمان با صحبت‌ های گوینده، تمام وکتور ها و المان ها توسط دستی که در تصویر وجود دارد نقاشی می‌ شود. در ساخت این نوع موشن گرافیک فقط تصاویر و عناوین مهم به نمایش گذاشته می‌ شوند و کمتر به جزئیات پرداخته می شود.
  5. استاپ موشن؛
    استاپ موشن یکی از سبک های موشن گرافیک است از حرکت فریم به فریم اشیاء عکاسی می شود در نهایت با کنار هم قرار دادن عکس ها و نمایش متوالی آن ها، این حس به مخاطب القا می شود که همه کاراکتر های این داستان زنده هستند و حرکت می کنند.
  6. کمیک موشن؛
    کمیک موشن یکی از سبک های موشن گرافیک استکه در آن به طراحی‌ ها و تصویرسازی ‌های دو بعدی هنرمندان عرصه کمیک بوک، زندگی متحرک داده می شود تا بتوان داستان را عمیق تر روایت کند.
  7. استوری موشن؛
    موشن استوری یکی از سبک های موشن گرافیک است، این نوع موشن گرافیک مخصوص شبکه های اجتماعی است که در بسترهایی مانند اینستاگرام و روبیکا برای معرفی رویداد ها، جشنواره ها، محصولات و… استفاده می شود. به کمک موشن استوری می توانید تبلیغات موثری داشته باشید و مخاطبان بیشتری را جذب برند خود کنید.

برای ثبت سفارش و همکاری با آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ همین حالا با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما عاشق پاسخ گویی به شما مشتریان عزیز هستند.

موشن گرافیک دو بعدی

استفاده از اینفوگرافیک جهت بهبود آشنایی مخاطبین با شما

اینفوگرافیک یکی از مفهومی ‌ترین روش‌ ها برای معرفی خدمات، محصولات، آموزش و… است. داده نگار به دلیل زیبایی بصری و جذابیت بالا افراد زیادی را به خود جذب می کند و آن ها به بررسی و مطالعه وا می دارد. این سبک تبلیغات مجموعه ای از تصاویر ، نمودارها و متن است که به طور خلاصه به درک و آموزش مفاهیم می پردازد. در نظر داشته باشید، تصاویری که در این مدل استند ها به کار می رود علاوه بر جلب توجه کاربر به درک محتوای اینفوگرافیک نیز کمک می کند.

  • اینفوگرافیک اقتصادی؛

اینفوگرافیک اقتصادی یک اینفوگرافی ساده و جذاب است، که در ساخت اون از المان ها، وکتور ها و آیکن های کمی استفاده می شود و در کنار سادگی از زیبایی و جذابیت زیادی برخورد دار است این مدل اینفوگرافیک متن کمی دارد اما مطالب و هدف شما را به بهترین نحو به مخاطب انتقال می دهد؛ اینفوگرافیک اقتصادی در ابعاد استوری، A4 و A5 طراحی می شود.

  • اینفوگرافیک اختصاصی؛

اینفوگرافیک اختصاصی، یک اینفوگرافی پر از المان ها، وکتور ها و آیکن های جذاب و شلوغ است که متن و مطالب بیشتری در این مدل نسبت به اقتصادی نوشته می شود. اینفوگرافی اختصاصی مناسب چاپ است که در ساخت این مدل اینفوگرافیک کارشناسان پلاسینگ مرحله به مرحله پروژه را با شما چک می کنند تا پروژه ای مناسب با سلیقه و اهداف برند و سازمان شما تولید شود و به دلیل اختصاصی بودن امکان ادیت پروژه بعد از تحویل هم وجود دارد؛ اینفوگرافیک اختصاصی در ابعاد A4 و A3 طراحی می شود.

نمونه اینفوموشن

آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ با بیش از ۵ سال سابقه در زمینه طراحی و ساخت اینفوگرافیک های جذاب بستری را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده تا تبلیغاتی نو و متفاوت برای برند خود داشته باشید و سریع تر به استراتژی های مد نظر خود برسید؛ برای ثبت سفارش و همکاری با آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ همین حالا با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما عاشق پاسخ گویی به شما مشتریان عزیز هستند.

بازخورد موشن گرافیک و اینفوگرافیک در کسب و کار های مختلف

تجربه ثابت کرده، اینفوگرافیک و موشن گرافیک باعث انتقال دقیق پیام به کمک جلوه های دیداری و شنیداری می شود. ساخت تبلیغات انیمیشنی یا استند ها برای معرفی محصولات یا آموزش احتمال درک مفاهیم، جذب مخاطبان و خرید آن ها را افزایش می دهد؛ چرا که مردم با بنر ها و ویدیو هایی که حاوی تصاویر جذاب، موسیقی، گویندگی و حرکت هستند، ارتباط بهتری برقرار می کنند.

تجربه ما از بازخورد این دو تبلیغات گرافیکی در کسب و کار های مختلف به صورت زیر است:

کسب و کار های اداری و سازمانی با تهیه اینفوموشن 60% راحت تر و سریع تر گزارشات خود را به مخاطبان ارائه کرده اند، شرکت ها و کارخانه های صنعتی با تهیه موشن وایت برد 30% زنگ خوری بیشتر را تجربه کرده اند، کسب و کار های آنلاین (شبکه های اجتماعی) با تهیه موشن استوری 50% فروش خود را افزایش داده اند و در نهایت شرکت های خصوصی برای آموزش قوانین و مقررات خود با تهیه اینفوگرافیک درک و سرعت بالای آموزش را تجربه کرده اند.

کد خبر 646182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.