آزادسازی باغ ۷ هزار متری از دست متصرفان

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: آزادسازی باغ هفت هزار متری در منطقه پنج تهران که به مدت ۱۰ سال توسط افراد غیرقانونی تصرف شده بود، انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی بابایی امروز _سه‌شنبه شانزدهم اسفندماه_ در یکصدوسی‌وچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری اظهار کرد: باغ هفت هزار متری در منطقه پنج تهران که به مدت ۱۰ سال توسط افراد غیرقانونی تصرف شده بود، آزادسازی شد.

وی افزود: تصرف‌کنندگان راه را بسته بودند و با سنگ‌پرانی و آتش‌سوزی باعث شدند همکاران ما در شهرداری تهران در فرآیند آزادسازی زخمی شوند و آسیب ببینند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: با دخالت فرمانده ارشد انتظامی تهران، این اموال برگردانده شد.

بابایی با بیان اینکه ۱۵۰۰ هکتار از جنگل‌کاری رینگ اطراف تهران که با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد، تاکید کرد: افتتاحیه این مراسم از سوی صداوسیما پوشش کافی نداشت؛ انتظار داریم صداوسیما خدمات شهرداری تهران را تمام و کمال پوشش دهد.

وی با اشاره به هوشمندسازی و بحث IT در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران گفت: از معاونان شهردار درخواست می‌کنم درباره این موضوع با شهردار پایتخت صحبت کنند و شرایط این سازمان را مورد توجه قرار دهند.

بابایی اضافه کرد: مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید دارند، بنابراین انتظار داریم صداوسیما خدمات شهرداری تهران را پوشش دهد.

کد خبر 646161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.