لزوم پیگیری علت مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس کشور

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: آموزش و پرورش و دستگاه‌های امنیتی باید نتایج بررسی‌ها درباره مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان را اعلام کنند تا نگرانی‌ خانواده‌ها برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _یکشنبه چهاردهم اسفند_ در یکصدوسی‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با تبریک فرارسیدن روز جوان و روز احسان و نیکوکاری اظهار کرد: در آستانه روز درختکاری قرار داریم و در این راستا مسئولان با حضور در مراسم متعدد برای گرامیداشت این روز اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

وی افزود: به‌تازگی دانش‌آموزان در مدارس دچار مسمومیت می‌شوند اما علت این اتفاق‌ها هنوز مشخص نشده است، لذا آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و دستگاه‌های امنیتی باید نتایج بررسی‌ها را درباره مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان اعلام کنند تا نگرانی خانواده‌ها برطرف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به دلسوزی‌های عجیب برای دانش‌آموزان مدارس گفت: سفرای کشورهایی مانند انگلیس در جنگ جهانی اول ۱۰ میلیون نفر از ملت ما را به دلیل قحطی مصنوعی به کام مرگ کشاندند، حالا این قدرت‌ها فریاد دلسوزی برای دانش‌آموزان ما را می‌زنند.

وی ادامه داد: این افراد که برای دختران ما دلسوزی می‌کنند، بدانند که در کشور ما وزارت آموزش و پرورش، بنیاد برکت و دیگر نهادها مدرسه می‌سازند، البته امیدواریم با اعلام سریع نتایج مسمومیت‌ها، کسانی که در داخل و خارج کشور به این موضوع دامن می‌زنند، موجب نگرانی بیشتر مردم نشوند.

کد خبر 645518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.