بودجه موتور محرک شهرداری است

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بودجه موتور محرک شهرداری است و با تنظیم دقیق می‌تواند فعالیت سازمان‌ها و مناطق را به خوبی جهت‌دهی کند.

سیدرسول میرباقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف شورا بررسی بودجه شهرداری است، اظهار کرد: بودجه سال آینده شهرداری اصفهان با بیش از یک ماه بررسی به تصویب رسید که امیدواریم اتفاقات خوبی را در سال آینده شاهد باشیم.

وی افزود: بودجه موتور محرک شهرداری است و با تنظیم دقیق می‌تواند فعالیت سازمان‌ها و مناطق را به خوبی جهت‌دهی کند.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اولویت‌بندی سایر ردیف‌های بودجه حمل‌ونقل مانند رینگ چهارم و بازگشایی بعضی از مسیرها و جاده‌های آن تصریح کرد: مقرر شد برنامه‌های حلقه حفاظتی با اولویت خاص ادامه پیدا کند و برای آن نیز ردیف‌های خوبی در نظر گرفته شد.

وی با تاکید بر اینکه ضمن مراقبت از قوانین کشور، باید از حد و حدودی که شهر اصفهان در موضوعات مختلف دارد نیز مراقبت کنیم، ادامه داد: به‌رغم اینکه در سال‌های گذشته منبع تراکم‌فروشی بالغ بر ۸۰ درصد بودجه شهرداری اصفهان را تأمین می‌کرد، برای سال آینده حدود ۲۵ درصد منابع بودجه را تشکیل می‌دهد و بخش عمده‌ای از منابع درآمدی، غیر تراکم است که علاوه بر نزدیک شدن به تحقق درآمد پایدار، شهرفروشی را کنترل می‌کند و بدین ترتیب می‌توان محیط زیست و تردد شهروندان را به‌صورت مطلوب‌تری شاهد باشیم.

میرباقری خاطرنشان کرد: حوزه‌های فرهنگی، تفریح و نشاط شهروندان، گردشگری و فراهم‌سازی زیرساخت‌های این حوزه و توجه به موضوعات حمل‌ونقلی همچون ناوگان انبوه‌بر و قطار شهری از جمله موضوعاتی است که در بودجه سال آینده شهرداری اصفهان مورد توجه جدی قرار گرفته است.

کد خبر 645345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.