لزوم احداث همراه‌سرا در بیمارستان هفتم تیر پایتخت

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به مبادی ورودی پایتخت که در منطقه ۲۰ قرار دارد و مصدومان تصادف به بیمارستان هفتم تیر منتقل می‌شوند و لازم است که همراه سرایی تاسیس شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد صادقی امروز _سه‌شنبه نهم اسفند_ در یکصدوسی‌ودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پیرامون بررسی بودجه سال آینده مناطق شهرداری تهران اظهار کرد: ساخت همراه‌سرای منطقه ۲۰ برای بیمارستان هفتم تیر و سایت پرنده‌نگاری مربوط به مهاجرت لک‌لک‌ها به شهرری بوده حذف شده است.

وی افزود: با توجه به مبادی ورودی پایتخت که در منطقه ۲۰ قرار دارد و مصدومان تصادف به بیمارستان هفتم تیر منتقل می‌شوند و لازم است که همراه‌سرایی تأسیس شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: از گذشته‌های دور معروف بوده است که لک‌لک‌های شهر ری از کشورهای مختلف به این منطقه می‌آمدند، بنابراین برای احیای این موضوع از سال گذشته اقداماتی آغاز شده است اما اعتبار آن در بودجه سال آینده حذف شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیشنهاد می‌شود بودجه‌ای برای احداث مکانی برای لک‌لک‌ها با نام «سایت پرنده‌نگاری» به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان و اختصاص پنج میلیارد تومان برای ساخت همراه‌سرای بیمارستان هفتم تیر لحاظ شود.

به گزارش ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران پس از بررسی با در نظر گرفتن مبلغ پنج میلیارد تومان برای احداث همراه‌سرا و ۵۰۰ میلیون تومان برای سایت پرنده‌نگاری در منطقه ۲۰ موافقت کردند و این لایحه تصویب شد.

کد خبر 644440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.