کسب تکلیف از وزیر ورزش در موارد ضروری/ روند بهبودی حمید سجادی رو به رشد است

سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: وضعیت سلامتی حمید سجادی مطلوب و سرعت بهبودی او رو به رشد است.

به گزارش ایمنا، میرهادی قره‌سیدرومیانی سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان درخصوص آخرین وضعیت سلامتی حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، اظهار کرد: الحمدالله سجادی با دعای مردم و زحمات کادر پزشکی وضعیت خوب و مطلوبی دارد و انشاالله به‌زودی شاهد حضورش در وزارت‌خانه خواهیم بود.

وی افزود: در صورتی که در امور وزارت‌خانه موارد ضروری پیش بیاید که لازم باشد حتماً نظر آقای وزیر اخذ شود، از او کسب تکلیف می‌شود و در این چند روز در برخی موارد چنین رویکردی وجود داشته است.

سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: سجادی به شدت از حضور در بین مردم خوشحال می‌شد و آمار حضورهای مردمی و بازدیدهای وی نشان از روحیه مردمی و عدم پشت‌میزنشینی است. سجادی وزیر کارتابلی و پشت‌میزنشین نبوده است.

وی مطرح کرد: وزیر و همراهان در مسیر گره‌گشایی از مشکلات مردم با این سانحه روبه‌رو شد. الحمدالله سرعت بهبودی او رو به رشد است.

قره‌سیدرومیانی تصریح کرد: سجادی از نمایندگان مجلس هم که در اوج کار بودجه همواره از طرق مختلف جویای احوالش بودند، ویژه تشکر کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 644387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.