تارتار: با پیشنهاد تیم ملی کسی بازیچه نشد/ به مسیر خودمان ادامه می‌دهیم

سرمربی ذوب آهن گفت: درباره پیشنهاد تیم ملی فکر نمی‌کنم کسی بازیچه شده باشد، امیر قلعه‌نویی مربی با سابقه‌ای است یا نکونام آدم حرفه‌ای بوده است. فرهاد مجیدی در دومین تجربه مربی‌گری خود توانست قهرمان لیگ برتر شود، باید منطقی و اصولی به این پیشنهاد فکر کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار امروز _ دوشنبه هشتم اسفند_ در نشست خبری پس از دیدار برابر مس کرمان، اظهار کرد: امروز به من ثابت شد بازیکنانمان با کادر فنی همدل و همسو هستند و زحمات زیادی کشیدند. به اصطلاح عامیانه مردیم تا بردیم. با توجه به هشت هفته گذشته استرس زیادی داشتیم، با وجود خلق موقعیت‌های زیاد اما نتوانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. در خط دفاع بی‌نقص بودیم و منسجم عمل کردیم. خدا را شاکر هستم، چرا که در یکی تا دو ماه گذشته تحت فشار زیادی بودیم، اما همه این موارد تمام شد و برای بازی‌های آینده دوباره برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی درباره شعار هواداران مس و پیشنهاد تیم ملی، ادامه داد: نمی‌توانم چیزی بگویم، آنها برایم قابل احترام هستند. در نقش جهان هم از این شعارها بی نصیب نبودیم. آدم‌های موفق همیشه این اتفاقات را در زندگی خود تجربه می‌کنند. به مسیر خودمان ادامه می‌دهیم، روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم و فکر می‌کنم با لطف خدا توانستیم پیروز شویم. درباره تیم ملی و پیشنهاد حضور روی نیمکت نیز گزینه بودن من تنها مربوط به امسال نیست. یکی از باثبات‌ترین مربیان لیگ برتر بوده‌ام و خوشحال هستم که به اتفاق کادر فنی‌ام دیده شدیم.

سرمربی ذوب آهن خاطرنشان کرد: درباره پیشنهاد تیم ملی فکر نمی‌کنم کسی بازیچه شده باشد، امیر قلعه‌نویی مربی با سابقه‌ای است یا نکونام آدم حرفه‌ای بوده است، فرهاد مجیدی در دومین تجربه مربیگری خود توانست قهرمان لیگ برتر شود. باید منطقی و اصولی به این پیشنهاد فکر کنیم، اما باید به این مورد اشاره کنم که باید سیاست فدراسیون به گونه‌ای باشد که فوتبال ملی ما بهترین نمایش و نتایج را کسب کند.

وی گفت: از هواداران تشکر می‌کنم که هفته‌های گذشته صبوری کردند و توانستیم برد را به آنها تقدیم کنیم. امیدوارم روند پیروزی‌ها ادامه‌دار داشته باشد.

کد خبر 644233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.