مربی مس کرمان: باید تمام انرژی مس در یک راستا باشد/ اصرار به جابه‌جایی حسین‌خانی عجیب بود

مربی مس کرمان گفت: حسین‌خانی سرمربی تیم مس در این دیدار محروم بود و قصد داشت به وی آی پی ورزشگاه برود، اما اکنون بر اساس یک تصمیم به جایگاه هواداران رفته است، اینکه بازی متوقف شود و اصرار شد حسین‌خانی به جایگاه وی آی پی برود، عجیب بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرتا منهاجی در نشست خبری پس از دیدار برابر ذوب آهن، اظهار کرد: به تیم حریف تبریک می‌گویم، آنها سه امتیاز بازی را کسب کردند و مبارکشان باشد.

وی ادامه داد: بازی دو نیمه متفاوت داشت. انتظارمان این بود که شجاع‌تر عمل کنیم و در لحظاتی باید بهتر می‌بودیم. در نیمه دوم متفاوت پیش رفتیم، بعد از گلی که اتفاقی دریافت کردیم به لحاظ روانی فشاری را روی تیم تجربه کردیم، بین دو نیمه تغییراتی را در سیستم بازی اعمال شد که به نظر می‌رسد این موارد مؤثر واقع شد. درواقع در نیمه دوم به گونه‌ای تیم مس بهتر کار کرد و به غیر از یک موقعیت حریف اتفاق خاصی را روی دروازه تیم خودمان شاهد نبودیم. نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم این است که انتظار داریم برخی بازیکنان تیم تمام توانشان را در بازی به کار گیرند. چیزی که حس می‌کنیم این است مدیریت باشگاه باید کمک بیشتری به ما کند تا تمرکز بیشتر را از سوی بازیکنان داشته باشیم.

مربی مس کرمان افزود: انتظار داشتیم چند بازیکن خارجی جدید به تیم اضافه شود و حتی روی آنها حساب ویژه‌ای باز کردیم، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. توقع داریم دو بازیکن خارجی که داریم هم مدیریت ارتباط بهتری داشته باشد و بتواند خیال آنها را بابت حضور در زمین راحت کند. درواقع باید دغدغه‌های آنها رفع شود.

وی گفت: از تیم داوری ممنونم. عملکرد آنها خوب بود. باید به مصاحبه مهدی تارتار پیش از بازی اشاره می‌کنم که به گونه‌ای دغدغه‌ای برایمان بود و فکر می‌کنم تأثیری از سوی داوران در مسابقه شاهد نبودیم. به عنوان یک مسئول فنی حرف تارتار را پسندیدم.، در خصوص تیم مس نیز باید بگویم در تیم تلاش بچه‌ها را شاهد بودیم، باید یکپارچه‌تر شویم. درواقع باید تمام انرژی مس در یک راستا باشد. از مدیریت درخواست دارم به مسائل ورود کند تا بتوانیم در ۹ فینال باقی مانده با آرامش کار کنیم.

منهاجی تصریح کرد: به نظر می‌رسد شایستگی یک امتیاز را داشتیم. چنین نتایجی برایمان خیلی تأسف‌برانگیز است. امیدوارم توانمان را برای ادامه راه به کار گیریم.

مربی مس کرمان در خصوص حواشی این دیدار و بازی با استقلال، افزود: این دو مورد هیچ ارتباطی به یکدیگر ندارد. حواشی بازی با استقلال تمام شد و ما پا به این مسابقه گذاشتیم، امیدوارم ساپینتو فضای فوتبالمان را بهتر درک کند، در خصوص سرمربی تیم مس در بازی امروز نیز باید بگویم از حدود دقیقه دو کادر فنی ذوب آهن اعتراضات خود را به تصمیمات داوری نشان دادند و از دید من این مورد برنامه‌ریزی شده بود. حسین‌خانی سرمربی تیم مس در این دیدار محروم بود و قصد داشت به وی آی پی ورزشگاه برود، اما حالا براساس یک تصمیم به جایگاه هواداران رفته است، اینکه بازی متوقف شود و اصرار شد حسین‌خانی به جایگاه وی آی پی برود عجیب بود.

کد خبر 644232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.