پرسپولیس ۳_ نفت مسجد سلیمان ۰/اسارت نفت در مثلث آتشین پرسپولیس

از هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان به مصاف هم رفته‌اند.

به گزارش خبرنگار لیمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ویکم لیگ برتر، امروز _ دوشنبه _ هشتم اسفند ماه _ دو تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند.

دیدار تیم های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان

هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر

ورزشگاه: آزادی

گل‌ها:

سینا اسد بیگی (دقیقه ۲۱) پرسپولیس، مهدی ترابی (دقیقه ۴+۴۵) پرسپولیس، مهدی عبدی (دقیقه ۸۸) پرسپولیس

اخطار:

ذبیحی (دقیقه ۴۵) نفت مسجد سلیمان، سینا عبدالهی (دقیقه ۸۲) نفت مسجد سلیمان، کمال کامیابی نیا (دقیقه ۹۰) پرسپولیس، آریا برزگر (۱+۹۰) پرسپولیس

ترکیب تیم پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، سینا اسد بیگی، وحید امیری، ولسیانی، وحدت هنانوف، عیسی آل کثیر، پریرا

سرمربی یحیی گل‌محمدی

ترکیب تیم نفت مسجد سلیمان:

فرهاد مجدکرمانشاهی، جهانبخش طاهر، عقیل کعبی، حسین گودرزی، محمدمهدی احمدی، رضا مغانلو، سید محمد خرم‌الحسینی، محمود صالحی، اسماعیل بابایی، سید پیمان میری و پیمان رنجبری

سرمربی: رضا عنایتی

داور: کوپال ناظمی

شرح بازی:

با توجه به اهمیت بازی برای هر دوتیم نیمه اول مسابقه هجومی آغاز شد و شاگردان رضا عنایتی موقعیت هایی بر روی دروازه پرسپولیس خلق کردند که هوشیاری مدافعان قرمز پوش مانع از گلزنی نماینده خوزستان شد و در دقیقه ۱۲ نیز پس از اعلام پنالتی به سود شاگردان عنایتی توسط داور علیرضا بیرانوند با مهار ضربه پیمان میری تیم خود را در جریان بازی نگه داشت. پس از مهار پنالتی میری شاگردان یحیی گل‌محمدی در فاز حمله قرار گرفتند و به همین دلیل سینا اسد بیگی و مهدی ترابی موفق شدند دو گل تیم پایتخت را در نیمه نخست به ثمر برسانند تا پرسپولیس به عنوان تیم برنده راهی رختکن شود.

به طور کلی ۴۵ دقیقه ابتدایی مسابقه با درگیری های فیزیکی که منجر به مصدومیت دو بازیکن نفت شد و حملات نسبتاً خطرناک دو تیم که متکی به ارسال ضربات کرنر و ایستگاهی بود به اتمام رسید.

در نیمه دوم  به دلیل اینکه پرسپولیس قصد در مدیریت نتیجه بازی داشت و بازیکنان نفت عملا برنامه خاصی برای رسیدن به دروازه قرمز پوشان نداشتند مسابقه کمی آرام تر دنبال شد اما در هرحال شاگردان عنایتی تلاش می‌کردند از طریق ارسال ضربات ایستگاهی راهی به دروازه حریف خود پیدا کنند که در این امر موفق ظاهر نشدند، قرمز پوشان نیز علاوه بر حفظ توپ و مدیریت شرایط بازی گاها حملات زهر داری را پایه ریزی می‌کردند که واکنش های فرهاد مجد کرمانشاهی مانع از گل شدن آن‌ها می‌شد اما در نهایت مهدی عبدی مهاجم تعویضی یحیی گل‌محمدی در بدو ورود به زمین موفق شد سومین گل نماینده پایتخت را به ثمر برساند تا این دیدار حیاتی با نتیجه سه بر صفر به پایان برسد.

شرح گل‌:

دقیقه ۲۱ _ شلوغی محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان سینا اسد بیگی را در موقعیت شوتزنی قرار داد و این بازیکن با یک ضربه دروازه حریف را باز کرد.

دقیقه ۴+۴۵ _ حرکت پا به توپ مهدی ترابی در محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان که نهایتاً منجر به گل دوم پرسپولیس توسط این بازیکن شد.

دقیقه ۸۸ _ حمله پرسپولیس به سمت دروازه نفت و پاس در عمق وحید امیری برای مهدی عبدی باعث شد این بازیکن در ابتدای ورود خود به زمین سومین گل قرمز پوشان را به ثمر برساند.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۱ _ برخورد سینا اسدبیگی و اسماعیل بابایی در محوطه جریمه پرسپولیس که باعث شد داور مسابقه به نفع شاگردان عنایتی پنالتی اعلام کند.

دقیقه ۱۲ _ علیرضا بیرانوند پنالتی پیمان میری را مهار کرد.

دقیقه ۱۹ _ پاس در عمق مهدی ترابی برای پریرا که سبب شد این بازیکن در موقعیت گلزنی برای پرسپولیس قرار بگیرد اما فرهاد مجد کرمانشاهی دروازه تیم نفت را نجات داد.

دقیقه ۲۰ _ ضربه سر خطرناک عیسی آل کثیر توسط دروازه‌بان نفت برگشت داده شد.

دقیقه ۳۰ _شوت وحدت هنانوف در محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان توسط احمدی راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۳ _ شوت مستقیم امید عالیشاه روی ضربه ایستگاهی در پشت محوطه جریمه نفت به تیرک دروازه اصابت کرد.

دقیقه ۵۴ _ ارسال رضا دهقانی از روی ضربه ایستگاهی با اختلاف اندک از کنار دروازه پرسپولیس گذشت.

دقیقه ۵۹ _ ضربه سر عقیل کعبی با فاصله کم از کنار دروازه پرسپولیس بیرون رفت.

نکات ویژه:

* در دقیقه ۳۷ پیمان میری به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه خارج و رضا دهقانی به جای او وارد میدان شد.

کد خبر 644215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.