ترکیب سپاهان برابر مس رفسنجان (احتمالی)

تیم فوتبال سپاهان امروز در حالی به مصاف مس رفسنجان می‌​رود که یک مصدوم کلیدی برای این بازی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال سپاهان در یکی از دیدارهای سخت خارج از خانه خود در حالی به مصاف مس رفسنجان می‌رود که میلاد زکی‌پور، مدافع چپ این تیم به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده است، با این حال مورایس سایر نفرات خود را برای این بازی حساس در اختیار دارد.

یک یا دو تغییر در خط دفاعی

تغییر قطعی در خط دفاعی سپاهان می‌تواند حضور امید نورافکن به جای میلاد زکی‌پور در پست دفاع چپ باشد، زکی‌پور به دلیل عملی که به دلیل شکستگی بینی انجام داد، بازی با مس رفسنجان را از دست داده است و مشخص نیست که به بازی بعدی هم خواهد رسید یا خیر. ابهامی که در مورد خط دفاع سپاهان وجود دارد مربوط به زوج سیاوش یزدانی در دفاع مرکزی است. محمد دانشگر از بازی قبل شرایط بازی پیدا کرده است، اما عملکرد خوب هادی محمدی در بازی‌های قبل موجب ادامه حضور او در ترکیب اصلی در کنار سیاوش یزدانی شد. با این وجود نتیجه نه‌چندان جالب برابر استقلال خوزستان شاید منجر به تغییراتی در ترکیب برای بازی با مس رفسنجان شود و بازگشت دانشگر به جای هادی محمدی می‌تواند یکی از این تغییرات باشد. در دفاع راست نیز حضور رامین رضائیان همچون بازی‌های قبل قطعی است تا اینگونه خط دفاع چهارنفره جلوی پیام نیازمند شکل بگیرد.

انتقال فرشاد به خط هافبک با خروج نورافکن

تغییر پست امید نورافکن از هافبک میانی به مدافع چپ در بازی با مس رفسنجان موجب خواهد شد تا فرشاد احمدزاده که در بازی‌های قبل وینگر راست سپاهان بود به خط هافبک منتقل شود تا در کنار محمد کریمی و برایان دابو خط هافبک سه‌نفره تیم را تشکیل دهند. به احتمال فراوان همچنان از محمدجواد حسین‌نژاد در ترکیب اصلی خبری نخواهد بود، اما او شانس بالایی را برای بازی از اواسط نیمه دوم دارد.

احتمال بازگشت اسدی به ترکیب اصلی

تنها پستی که در خط حمله سپاهان مورد ابهام است وینگر راست است. در هفته‌های اخیر مورایس از فرشاد احمدزاده و کاوه رضایی در این پست استفاده کرده است، اما اکنون که فرشاد احمدزاده در خط هافبک به کار گرفته می‌شود و از طرفی رضا اسدی نیز به شرایط بازی رسیده است، ممکن است مورایس دوباره اسدی را به ترکیب اصلی بازگرداند و این به معنای نیمکت‌نشینی کاوه رضایی خواهد بود. تکلیف مهاجم نوک و وینگر چپ با حضور شهریار مغانلو و رضا شکاری مشخص است و این دو به احتمال فراوان همچون بازی‌های قبل در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر مس رفسنجان

پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، هادی محمدی (محمد دانشگر)، رامین رضائیان، امید نورافکن، برایان دابو، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی (کاوه رضایی)، رضا شکاری و شهریار مغانلو

کد خبر 752375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.