ذوب‌آهن ۱ _ مس کرمان۰/ذوب آهن طلسم شکست و پیروز شد

تیم‌های فوتبال ذوب آهن و مس کرمان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال مقابل یکدیگر قرار گرفتند که ذوبی ها با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن و مس کرمان امروز _دوشنبه هشتم اسفندماه_ در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه فولادشهر مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که ذوبی ها با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و مس کرمان

داور: ایمان کهیش، علیرضا مرادی، مرتضی یوسف شهریاری، حسین زمانی

ورزشگاه: فولاد شهر

ترکیب تیم فوتبال ذوب آهن: حبیب فرعباسی، آرمان اکوان، امیرحسین جدی، محمد قریشی، مهران درخشان‌مهر، امیرحسین صدقی، صادق صادقی، عرفان معصومی، محمدحسین اسلامی، محمدرضا سلیمانی و سامان نریمان‌جهان.

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب تیم فوتبال مس کرمان: آرمان شهدادنژاد، حسن مرادی، میلاد خدایی، جورج برآیم کنده، معین عباسیان، مهیار زحمتکش، سیدمحمد ستاری، محمدصالح محمدی، فرزاد جعفری، محمدقاسمی‌نژاد و عارف رستمی.

سرمربی: فرزاد حسین خانی

کارت زرد:

ذوب آهن: سامان نریمان جهان، حبیب فرعباسی

کارت قرمز:

گل‌ها:

ذوب آهن: مهیار زحمتکش

شرح بازی: بازی تا دقیقه ۱۰ میانه‌های میدان قرار دارد و شاهد حمله‌ای از دوتیم نیستیم. حسین خانی به علت محرومیت اجازه نشستن روی نیمکت مس کرمان را ندارد، سرمربیان دو تیم در این دیدار می‌خواهند نخست گلی دریافت نکنند. ذوبی ها حملاتی روی دروازه مس کرمان انجام می‌دهند، اما دقت کافی را ندارند. شاگردان تارتار حمله‌ای روی دروازه مس کرمان انجام دادند که زحمتکش بازیکن مس به اشتباه دروازه خودشان را باز کرد. دقایقی است که گاندو ها بازی خوبی ارائه می‌دهند، بازی با برتری ذوب آهن به دقیقه ۴۰ رسید، داور ۳ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت. تارتار نسبت به عملکرد داوری معترض است و در نهایت نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن تمام شد.

نیمه دوم: سامان نریمان جهان به دلیل آسیب از ناحیه سر از زمین بیرون رفت. بازی دقایقی است که نگه داشته شده تا حسین خانی از جایگاه تماشاگران بیرون برود. نریمان جهان به بازی برگشت. بازی خوب ذوبی ها در نیمه دوم هم ادامه دارد. شاگردان حسین خانی موقعیت خطرناکی روی دروازه ذوب آهن ایجاد نکردند. نادر محمدی مانند همیشه پرتاب‌های خوبی دارد و باعث خطر روی دروازه مس کرمان می‌شود. مس کرمان در یک حمله خطرساز ظاهر شد. آخرین دقایق بازی با حساسیت بالایی همراه است. داور ۹ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت، در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن به اتمان رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۳۰: نادر محمدی توپی روی دروازه مس کرمان فرستاد که ضربه سر بازیکن ذوب آهن به زمین برخورد کرد، اما شهدادنژاد با یک پرش به موقع توپ را دفع کرد.

دقیقه ۵۸: نریمان جهان از بین دو مدافع مس کرمان، سلیمانی را صاحب توپ کرد، اما ضربه این بازیکن دقت لازم را نداشت و به بیرون رفت.

دقیقه ۶۰: شهدادنژاد با یک خروج به موقع اجازه نداد بازیکن ذوب آهن دروازه‌اش را باز کند.

دقیقه ۸۰: در حالی که فرعباسی از دروازه بیرون آمده بود، بازیکن مس کرمان این دروازه‌بان را جای گذاشت و توپی ارسال کرد که دیگر بازیکن مس کرمان شانس باز کردن دروازه خالی ذوب آهن را داشت، اما اکوان با یک فداکاری و پرش به موقع توپ را با سر از زیر دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه ۸۴: ضربه سر بازیکن ذوب آهن به اشتباه مقابل پای بازیکن مس کرمان افتاد، اما این بازیکن در محوطه جریمه گاندو ها نتوانست گلزنی کند.

شرح گل:

دقیقه ۲۷ (ذوب آهن): بازیکن ذوب آهن توپی در عمق مس کرمان برای صادقی فرستاد، اما زحمتکش تکلی زد که باعث توپ درون دروازه خودشان قرار بگیرد.

کد خبر 644214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.