معرفی تیم‌های حاضر در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جودو بین باشگاهی

در پایان روز نخست مسابقات جودو بین باشگاهی مردان (جام خلیج‌فارس)، چهار تیم از گردونه رقابت‌ها حذف شدند و تیم‌های حاضر در مرحله یک‌چهارم نهایی مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _جمعه پنجم اسفندماه_ نخستین روز از مسابقات جودو بین باشگاه‌های مردان (جام خلیج‌فارس) در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد و پس از انجام مسابقات، تیم‌های راه‌یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها مشخص شدند.

گروه A:

تیم‌های جلال‌الدین افغانستان، صنعت‌نفت مس کرمان و الکرخ عراق به مصاف هم رفتند که در پایان تیم صنعت‌نفت مس کرمان به‌عنوان تیم اول و تیم جلال‌الدین افغانستان به‌عنوان تیم دوم به دور بعدی راه یافتند و الکرخ عراق از دور رقابت‌ها حذف شد.

گروه B:

تیم‌های نادی‌الجیش عراق، خوشگوار مشهد و شاهین تهران به‌صورت دوره‌ای به مصاف همدیگر رفتند که در پایان تیم خوشگوار مشهد به‌عنوان تیم نخست و تیم شاهین تهران به‌عنوان تیم دوم به مرحله بعدی راه یافتند و تیم نادی‌الجیش عراق از گرونه رقابت‌ها حذف شد.

گروه C:

لوکوموتیو روسیه، نیروی‌زمینی ارتش و نفت مسجدسلیمان به‌صورت دوره به‌مصاف هم رفتند و در نهایت تیم‌های لوکوموتیو روسیه به‌عنوان تیم اول و تیم نفت مسجدسلیمان به‌عنوان تیم دوم به مرحله بعدی راه یافتند و تیم نیروی‌زمینی ارتش از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

گروه D:

الحشد شعبی، رعدپدافند بوشهر و خانه‌جودو ملک به‌مصاف هم رفتند که در پایان رعد پدافند و خانه جودو ملک به ترتیب به‌عنوان تیم‌های اول و دوم به مرحله بعدی راه یافتند و تیم الحشد الشعبی عراق از گردونه مسابقات حذف شد.

به گزارش ایمنا، فردا _شنبه ششم اسفندماه_ در روز دوم مسابقات ۱۲ دیدار برگزار خواهد شد؛ ابتدا تیم مس کرمان به مصاف تیم شاهین تهران خواهد رفت و سپس رعد پدافند بوشهر و نفت مسجدسلیمان باهم رقابت خواهند کرد. همچنین خوشگوار بوشهر و جلال‌الدین افغانستان با یکدیگر مبارزه خواهند کرد و در پایان نیز لوکوموتیو روسیه و خانه‌جودو ملک با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

کد خبر 643493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.