الدحیل قطر ۲ _ الشباب عربستان ۱/ الدحیل یک پای فینال غرب آسیا

تیم فوتبال الدحیل قطر با پیروزی ۲ بر ۱ مقابل الشباب عربستان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به نیمه‌نهایی صعود کرد و منتظر است رقیبش از بین فولاد و الهلال مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال الدحیل قطر و الشباب عربستان امشب _ پنجشنبه چهارم اسفند _ در چارچوب نخستین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه الثمامه شهر دوحه برابر یکدیگر قرار گرفتند.

مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا (منطقه غرب)

دیدار تیم‌های فوتبال الدحیل قطر و الشباب عربستان

ورزشگاه: الثمامه (شهر دوحه، قطر)

داور: مهند قاسم سارای

گل‌ها: مایکل اولانگا (دقایق ۷۷ و ۸۵- الدحیل)، سعید الربیعی (دقیقه ۳+۹۰- الشباب)

کارت زرد: لوئیز جونیور (دقیقه ۶۲- الدحیل)، هتان باهری (دقیقه ۸۱- الشباب)

ترکیب تیم فوتبال الدحیل قطر:

صلاح زکریا، بسام هشام، فدریکو فرناندز، یوسف آیمان، محمد خالد، لوئیز جونیور (از دقیقه ۸۳- اسماعیل محمد)، کریم بوضیاف، معز علی، نام تائه‌هی (از دقیقه ۷+۹۰- محمد موسی)، ادمیلسون جونیور (از دقیقه ۷۹- خالد محمد) و مایکل اولانگا

سرمربی: هرنان کرسپو

ترکیب تیم فوتبال الشباب عربستان:

کیم سئونگ‌گیو، فواز الصقور، سعید الربیعی، حسن تمبکتی، متعب الحربی، حسین القحطانی، ریاض شراحیلی (از دقیقه ۸۰- ترکی الامار)، اور بانگا، کریستین گوانکا، کارلوس کاروالیو (از دقیقه ۵۲- فهد المولد) و هتان باهری

سرمربی: ویسنته مورنو

آمار و ارقام بازی:

الدحیل: ۱۱ شوت (۶ شوت در چارچوب)، مالکیت توپ (۴۷.۳)

الشباب: ۱۰ شوت (۴ شوت در چارچوب)، مالکیت توپ (۵۲.۷)

شرح بازی و گل‌ها:

این دیدار که یکی از مهم‌ترین بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا میان دو تیم پرمهره به‌شمار می‌رفت، در نیمه اول برنده‌ای نداشت و دو تیم در دقایق ابتدایی بازی فرصت‌های چندانی روی دروازه یکدیگر ایجاد نکردند. اما در ادامه، بازیکنان الشباب دو موقعیت و الدحیلی‌ها یک موقعیت مسلم گل‌زنی را از دست دادند تا کماکان گلی بین دو تیم رد و بدل نشود.

در نیمه دوم، الشباب یک تعویض در دستورکار خود قرار داد و بازی شکل درگیرانه‌ای به‌خود گرفت که به بیرون آمدن کارت زرد از جیب داور منجر شد. سرانجام دقیقه ۷۷ مایکل اولانگا، ستاره تیم فوتبال الدحیل، دروازه الشباب را گشود و شرایط را به سود قرمزهای قطری کرد. چراکه زمان زیادی به پایان بازی باقی نمانده بود و این تیم در بهترین زمان صاحب گل شد.

ادامه بازی با حمله‌های الشباب دنبال شد، اما باز هم این الدحیل بود که تیرک دروازه این تیم را به‌لرزه درآورد و دقیقه ۸۵ باز هم مایکل اولانگا با یک شوت دقیق آب سردی بر پیکر الشبابی‌ها ریخت تا یک پای الدحیل در فینال قرار گیرد. تلاش‌های شاگردان ویسنته مورنو درنهایت در سومین دقیقه وقت‌های تلف‌شده نتیجه داد و این تیم یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما دیگر زمانی برای زدن گل دوم نبود و الدحیل به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا (فینال غرب آسیا) رسید.

کد خبر 643362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.