الهلال با چهار سوپراستار آماده تقابل با فولاد بدون سرمربی!

تیم فوتبال الهلال عربستان امشب با چهار بازیکن درجه یک خارجی دربرابر فولاد ایران می‌ایستد. آبی‌ها اگر محدودیت نداشتند، سه لژیونر بزرگ دیگر را هم به فهرست خود اضافه می‌کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و فولاد ایران امشب _ پنجشنبه چهارم اسفند _ در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا (منطقه غرب) از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه الجنوب شهر الوکره برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد.

رامون دیاز، سرمربی کهکشانی‌های آسیا، برای بازی امشب تصمیم نهایی خود را درباره استفاده از چهار بازیکن خارجی‌اش گرفت تا با تمام قوا و ستاره‌های بزرگی که می‌تواند از آن‌ها استفاده کند برای شکست دادن فولاد ایران وارد چمن ورزشگاه الجنوب شود.

هیون سون، مدافع اهل کره جنوبی الهلال، به همراه گوستاوو کوئیار کلمبیایی، لوسیانو ویئتوی آرژانتینی و موسی مارگای مالیایی، چهار بازیکن خارجی الهلال مقابل فولاد خواهند بود.

بی‌شک اگر محدودیت استفاده از بازیکنان خارجی در لیگ قهرمانان آسیا وجود نداشت، می‌توانستیم شاهد حضور اودون ایگالوی نیجریه‌ای، میشائل هافبک اهل برزیل و آندره کاریوی پرویی در فهرست بازیکنان الهلال برای بازی امشب مقابل فولاد ایران باشیم.

این در شرایطی است که فولاد ایران پس از تاریخ‌سازی و نخستین حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، سرمربی خود را از دست داد و با توجه به استعفای جواد نکونام از هدایت این تیم که با موافقت مدیران این باشگاه همراه شد، در اوج بحران باید با سرمربی موقت مقابل مدافع عنوان قهرمانی بایستد.

کد خبر 643335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.