مراسم اهدای جام نایب‌قهرمانی سپاهان در نقش جهان برگزار شد

مراسم اهدای مدال و جام نایب‌قهرمانی تیم فوتبال زنان سپاهان در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _ پنجشنبه چهارم اسفند ۱۴۰۱ _ مراسم اهدای مدال و جام نایب‌قهرمانی تیم فوتبال بانوان سپاهان در ورزشگاه نقش جهان با حضور محمدرضا ساکت، محمد یاوری، نصرت ایراندوست، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال سپاهان و مسئولان و مدیران ارشد ورزشی باشگاه سپاهان و استان اصفهان برگزار شد.

مراسم اهدای جام نایب قهرمانی سپاهان در نقش جهان برگزار شد

در ابتدای مراسم اهدای جام، میترا چین‌سری درباره روند آماده‌سازی و بسته شدن تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: در تیم فوتبال زنان بزرگسال سپاهان، ۲۱ بازیکن از استان اصفهان حضور داشتند که هفت بازیکن از بازیکنان آکادمی فوتبال باشگاه هستند و کادر فنی تیم با حضور سرمربی و دو مربی از تیم‌های ملی بسته شد.

وی افزود: دانش و آگاهی کادر فنی در کنار تلاش بازیکنان باعث نمایش و عملکردی خوب از تیم در طول لیگ شد؛ به طوری که افتخاراتی چون بهترین خط حمله با ۶۷ گل زده، رتبه دوم بهترین خط دفاع با ۱۲ گل خورده و حفظ روند شکست‌ناپذیری از هفته ششم لیگ طی ۱۲ هفته تا پایان به نام سپاهان رقم خورد. حضور چهار بازیکن باشگاه در جمع برترین گل‌زنان لیگ، پرگل‌ترین بازی‌های لیگ و زدن بیشترین گل در یک بازی توسط افسانه اقبال با ۵ گل زده از افتخارات تیم سپاهان در طول لیگ بود.

مراسم اهدای جام نایب قهرمانی سپاهان در نقش جهان برگزار شد

در ادامه، محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان، با تقدیر از افتخارسازی بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال سپاهان و اشاره به برابری ورزشکاران زن و مرد از دید باشگاه، اظهار کرد: تمام رشته‌های فعال حوزه بانوان در بخش آقایان نیز فعالیت دارد و عکس این قضیه نیز صادق است و تمام رشته‌های فعال در باشگاه سپاهان دارای تیم‌های زنان و مردان است. چراکه باشگاه سپاهان یک اسپورت‌کلاب و فقط یک باشگاه فوتبال نیست.

وی افزود: تیم فوتبال زنان سپاهان به‌عنوان یکی از اولین رشته‌ها در بخش ورزش زنان باشگاه، در لیگ امسال با حضور یک سرمربی موفق و یک مثلث فنی قوی، عملکردی درخشان داشت و توانست نتایج خوبی کسب کند و رکوردهای طلایی به جا گذاشت.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: در کنار این رکوردهای شایان تقدیر، این تیم در لیگ طولانی‌ترین بازی را با حدود چهار ساعت زمان در هوای برفی جلوی شهرداری سنندج انجام داد که فکر می‌کنم یک رکورد بی‌سابقه در فوتبال زنان و مردان و حتی جهان است.

مراسم اهدای جام نایب قهرمانی سپاهان در نقش جهان برگزار شد

در ادامه این مراسم، با اهدای پیراهن سپاهان مزین به نام و شماره نصرت ایراندوست، از این پیشکسوت فوتبال کشورمان تجلیل و قدردانی شد. نصرت ایراندوست نیز به نیابت از باشگاه ملوان بندر انزلی از محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان، محمد یاوری، مشاور راهبردی فوتبال زنان باشگاه، و میترا چین‌سری، مسئول سازمان فوتبال زنان سپاهان، تقدیر کرد.

مراسم اهدای جام نایب قهرمانی سپاهان در نقش جهان برگزار شد

در پایان نیز، شاهد مراسم اهدای مدال‌های نقره بازیکنان تیم فوتبال زنان سپاهان توسط مسئولان و مدیران ورزشی باشگاه سپاهان و استان اصفهان به اعضای تیم و بالا رفتن کاپ نایب‌قهرمانی بر دستان بازیکنان و کادر فنی این تیم بودیم.

کد خبر 643329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.