سپاهان ۵_ملوان۰/ دختران طلایی نائب قهرمان لیگ برتر بانوان

تیم سپاهان در آخرین بازی خود در لیگ فوتبال زنان مقابل تیم ملوان با ۵ گل به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز - چهارشنبه سوم اسفند ماه - در آخرین هفته لیگ‌برتر فوتبال زنان تیم سپاهان در ورزشگاه آب منطقه‌ای میزبان تیم ملوان بود. در این دیدار شاگردان ایراندوست در سپاهان مقابل ملوان تیم پیشین ایراندوست با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی رسید.

ترکیب تیم سپاهان: افسانه اقبال، الهام فرهمند، فاطمه اردستانی، ملیکا محمدی، سارا ظهرابی‌نیا، مرضیه نیکخواه، فاطمه عادلی، مینا داودی، زهره کودایی، ثنا صادقی، زهرا علیزاده

سرمربی تیم سپاهان: مریم ایران دوست

ترکیب تیم ملوان: سمیرا محمدی، سپیده نزهتی، مونا ثریابین، رقیه شهبازی، فروغ موری، فهیمه ارزانی، زهرا پورحیدری، پروین فرهادی خواه، کیمیا کافی، مریم ایزدپناه، صفورا جعفری

سرمربی تیم ملوان: معصومه جهانچی

شرح بازی:

نیمه نخست با حمله سپاهان شروع شد و در ادامه چند حمله خطرناک بر روی دروازه دختران ملوان داشتند، تیم میهمان نیز حملات ناموفقی داشت. در دقیقه ۲۸ کرنل تیم ملوان توسط کودایی مهار شد اما تیم میهمان اعتقاد داشت که توپ وارد دروازه شده است. در دقیقه ۳۲ در پی یک حمله سریع توپ مرضیه نیکخواه وارد دروازه شد تا نتیجه بازی یک بر صفر به سود سپاهان شود. بلافاصله ملوان حمله کرد اما این زهره کودایی بود که از دروازه طلایی‌پوشان دفاع کرد تا همچنان سپاهان با یک گل جلو باشد. در دقیقه ۳۷ بازی، مرضیه نیکخواه با ظربه‌ای محکم توپ را از خط دروازه تیم انزلی گذراند تا دبل کند و سپاهان با ۲ گل نیمه نخست را به پایان برساند.

نیمه دوم با گل زود هنگام سارا ظهرابی‌نیا شروع شد. با حملات فشرده سپاهان افسانه اقبال گل چهارم سپاهان را از خط دروازه دختران شمالی رد کرد. در ادامه مرضیه نیکخواه پنجمین گل سپاهان را زد تا در این دیدار سه گله شود. فاطمه اردستانی با یک شوت از راه نزدیک توپ را وارد دروازه سنگربان ملوان کرد اما توسط داور آفساید گرفته شد. در نهایت بازی با نتیجه ۵ بر صفر و پیروزی سپاهان به پایان رسید.

کد خبر 643122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.