۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
زن خائن شوهرش را ۴ بار کشت

متهمان چهار سوءقصد نافرجام از مثلث عاشقانه خود پرده برداشتند.

به گزارش ایمنا، صبح هجدهم دی امسال، کارمند حراست یکی از دانشگاه‌های تهران از خانه خود خارج شد تا به محل کار خود برود. ناگهان مردی از پشت با اسلحه‌ای که در اختیار داشت، دو گلوله به سمت این فرد شلیک کرد. به گفته متهم، یکی از گلوله‌ها به کمر و دیگری به شکم این فرد برخورد کرد.

بهنام که دختری ۱۷ساله و پسری ۵ساله دارد به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت که با تلاش کادر درمان برای بار چهارم پس از چند روز در کما بودن، از مرگ رهایی پیدا کرد. این در حالی است که جان او در یک سال گذشته سه مرتبه دیگر نیز هدف حمله قرار گرفته بود.

سی‌ام شهریور امسال نیز بهنام هدف شلیک سه گلوله از سوی فردی ناشناس قرار گرفته و روانه بیمارستان شده بود. با اینکه یکی از تیرها به قفسه سینه وی اصابت کرده بود، اما در این حادثه نیز او جان سالم به در برده بود. همچنین یک بار نیز این فرد با غذا مسموم شده و یک بار نیز تصادف کرده بود که همین مسئله باعث شد تا ردپای همسر این مرد در ماجرا خود را نشان دهد.

ادامه بررسی‌ها ماموران را به مرد جوانی رساند که با همسر بهنام ارتباط پنهانی داشت و برای مال و ثروت به این زن نزدیک شده بود. بنابراین دستور بازداشت این دو صادر شد که پس از طی شدن روند پرونده پای پسرخاله این زن نیز در خرید اسلحه و سرقت از منزل او وسط کشیده شد.

سعید که با همسر بهنام ارتباط پنهانی داشت، می‌گوید: «سال ۹۹ بود که با این زن در اینستاگرام آشنا شدم. او دائم از بدرفتاری‌های همسرش می‌گفت و اینکه مدام او را کتک می‌زند و بداخلاق است و دیر به خانه می‌آید. او خیلی از همسرش شاکی بود. پس از مدتی نیز به من گفت که از همسرم جدا شوم و از آنجایی که من هیچ مال و اموالی نداشتم، دلم می‌خواست در کنار او به آن مال و اموال دست پیدا کنم. بار اول که با خودرو به بهنام زدم، همسر او دائم به من می‌گفت تو بی‌عرضه هستی، سپس سم در غذای او ریختیم که چند روز حالش بد بود.»

منبع: رکنا

کد خبر 642929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.