ضرورت تبدیل اموال انبار شده دولت به اعتبار

عضو کمیسیون تلفیق بودجه اجرای طرح مولدسازی را ضروری دانست و گفت: اینکه اموال انبار شده یا متوقف‌مانده که میزان آن زیاد هم است، به اعتبار تبدیل و برای تکمیل پروژه‌های عمرانی استفاده شود، لازم است اما این کار بهتر بود از طریق مجلس انجام می‌شد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره اجرای طرح مولدسازی اظهار کرد: پیشنهاد نمایندگان این بود که بهتر است تبدیل این طرح به قانون از مسیر مجلس عبور کند، بر همین اساس اکنون نیز این موضوع را دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به قانونی بودن تصمیم سران سه قوه افزود: معتقدیم اگر مولدسازی از مسیر مجلس عبور کند، هزینه‌های آن برای کشور کمتر خواهد بود.

حاجی‌دلیگانی دلیل اجرای این طرح را فروش اموال بدون استفاده دولت دانست و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌طور معمول تمایلی به فروش اموال بر زمین مانده و بدون استفاده ندارند، همچنین نوعی وابستگی بخشی نسبت به موضوع دارند که طرح مولدسازی در این راستا تهیه شده است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه اجرای این طرح را ضروری دانست و ادامه داد: اینکه اموال انبار شده یا متوقف مانده که میزان آن زیاد هم است، به اعتبار تبدیل و برای تکمیل پروژه‌های عمرانی استفاده شود، کاملاً لازم است اما این کار بهتر بود از طریق مجلس انجام می‌شد.

کد خبر 642659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.