بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری سیرجان برای سال ۱۴۰۲

شهردار سیرجان پیشنهاد مبلغ بودجه را گام بلند شورا و شهرداری دانست و گفت: خدماتی که به‌واسطه بودجه سال ۱۴۰۱ انجام شد، ارزش افزوده چشمگیری را به‌دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اکبر کریمی‌پور امروز دوشنبه یکم اسفند در نشست بررسی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری سیرجان اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ نسبت‌به سال ۱۴۰۰ با افزایش جالب توجه اعتبار بودجه انجام شد که این امر نشان از نگاه بلند شورا و مدیریت شهری دارد و شهروندان باید به حق و حقوق خود برسند.

وی پیشنهاد مبلغ بودجه را گام بلند شورا و شهرداری دانست و افزود: خدماتی که به‌واسطه بودجه سال ۱۴۰۱ انجام شد، ارزش افزوده چشمگیری را به‌دنبال داشت که بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان برای کمک به کاهش معضل ترافیک، فراهم کردن زیرساخت‌های پارکینگ در معابر پرتردد و مرکزی شهر، خرید تجهیزات شهرداری و نوسازی ناوگان آتش‌نشانی اختصاص یافت.

شهردار سیرجان تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی شهرداری سیرجان با وجود تمام مشکلات و سختی‌ها، در سامانه ستاد بارگذاری شد و هم‌زمان با فعالیت‌های شهرداری مورد بررسی و نظارت سازمان بازرسی استان قرار گرفت.

کریمی‌پور گفت: با زحمات و تلاش‌های مدیران و معاونان شهرداری، در حوزه آسفالت، بازگشایی معابر و پروژه‌های شهری تمام مباحث محقق شده و آغاز به کار شهرداری بوده و موضوع آسفالت در تمام مناطق شهری با تمام توان در حال انجام است.

بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری سیرجان با محوریت موضوع درآمدی بودجه

حسن خدامی‌پور، رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان، اظهار کرد: روند بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری سیرجان با محوریت موضوع درآمدی بودجه در دستورکار شورا و شهرداری قرار دارد.

وی با اشاره به اهمیت تصمیم‌گیری و بررسی کارشناسی در زمینه افزایش و تعیین منابع درآمدی سال ۱۴۰۲ شهرداری سیرجان گفت: در بخش درآمدی بودجه ۴۰۱ مبالغ پیش‌بینی‌شده از مالیات ارزش افزوده و آلایندگی تاکنون محقق نشده که ناشی از مشکلات اقتصادی برای بعضی از شرکت‌هاست.

رئیس شورای شهر سیرجان تصریح کرد: مهم‌ترین موضوع نشست بررسی درآمدها، هزینه‌ها و پروژه‌های شهرداری است که در دستورکار اعضای شورای شهر و کمیسیون‌های شورا، معاونان و مدیران شهرداری قرار دارد.

کد خبر 642648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.