۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳
 «شهر آشوب» در گالری اکنون

نمایشگاه نقاشی مفهومی با عنوان «شهرآشوب» امروز(جمعه) در گالری اکنون افتتاح می‌شود.

فریناز فرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نمایشگاه شهر آشوب، نخستین نمایشگاهی است که به شکل انفرادی برگزار توسط من برگزار می‌شود و پیش از این به صورت گروهی با هنرمندان دیگر نمایشگاه داشته‌ام.

وی خاطر نشان کرد: در این مجموعه ۱۰ اثر نقاشی در رنگ‌های سیاه، سفید و خاکستری به نمایش گذاشته شده است. آثار از یک سال‌ونیم قبل تا یک ماه گذشته طراحی شده‌اند.

این بانوی هنرمند نقاش درباره هدف خود از خلق این آثار هنری، تصریح کرد: علاوه بر نقاشی به ورزش‌های‌رزمی، کتاب، تحقیق و مطالعه علاقه‌مندم و به همین دلیل تصمیم گرفتم تنوع فعالیت‌هایم را در قالب آثار نقاشی با عنوان شهرآشوب ارائه کنم.

وی با اشاره به اینکه آثار هنری در عین بهم ریختگی دارای نظم خاصی هستند، اظهار کرد: شاید افرادی که شخصیت هنری، ورزشی و فرهنگی من را می‌شناسند، گمان کنند که آثار دارای شلوغی و بی‌نظمی هستند در حالی که اینگونه نیست و اگر آثار را تماشا کنید نظم آثار را متوجه خواهید شد.

 «شهر آشوب» در گالری اکنون

فرنیا افزود: حدود یک دهه است که به هنر نقاشی روی آورده‌ام اما هیچ زمانی به دنبال کسب عنوان و دیده شدن در این عرصه و دیگر بخش‌ها و فعالیت‌ها نبوده‌ام.

وی تصریح کرد: علاوه بر این گروهی در قالب‌های رئال، فتورئال و ساخت و ساز داشته‌ام اما آثار نمایشگاه شهرآشوب در سبک مفهومی و سورئال است.

این هنرمند نقاش اظهار کرد: نقاشی‌های ارائه شده در این نمایشگاه از نظر ظاهری آشفتگی ندارند و دارای چیدمان و نظم هستند که به لحاظ مفهومی شاید دارای بی‌نظمی‌هایی باشند.

وی گفت: این ۱۰ اثر در کنار یکدیگر یک آشوب را روایت می‌کند که در ابتدا از یک آشوب درونی آغاز شده و پس از آن به جامعه کشیده می‌شود.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه از امروز_جمعه بیست‌وهشتم_ بهمن‌ماه در گالری اکنون اصفهان افتتاح خواهد شد و تا چهارشنبه سوم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 641700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.